pátek 28. dubna 2023

Nedaleko

 To jsme si jednou, 22.4., nikoli letos, udělali výlet nedaleko, vlastně v sousedství, milé KOČKY, na Mělnicku.  Co bych vám vyprávěla: fotky to poví za mne:









tři fotky od manžela:













malé zastavení v našem oblíbeném Nosálově pod Vrátenskou horou:






20 komentářů:

  1. Jiřinko, moc krásný výlet! A to počasí - už bychom si trochu toho jarního sluníčka a tepla zasloužili...
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já funguji tak, že slyším nebo čtu, že někde je nová rozhledna, zapíšu do paměti a pak, když se mi to hodí, se tam stavíme.
      Tahle není daleko a tak jsme ji navštívili cestou někam jinam. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné jarní fotografie.O víkendu jsme se pohybovali v těch končinách.Na příspěvek dojde asi až v květnu.Měla jsem v plánu i rozhlednu Hradišť,ale manžel si ukopnul palec a tak chodí v pantoflích a ona je tam tak pěkná cesta
    Jiřinko,hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tam by to odchodil i s ukopnutým palcem, rozhledna malá, ale výhledy třeba na Bezdězy dobré. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, Tvoje fotografie z přírody mě opravdu moc potěšily. Krásná a zajímavá je rozhledna. Krajina je sice rovinatá, ale nádherná a ty chaloupky také potěší oko i duši. Děkuji ti za nádhernou podívanou. Miluji fotografie jarní přírody a tyto mě moc potěšily. Krásný den přeji Jára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky moc. Nosálov a okolní vesnice mám ráda, do Mšena jsme od Benaru jezdívaly se sestrou na tábor. Tamní koupaliště je vyhlášené.
      Já osobně mám ráda i Pokličky a okolí. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Optimisticý jarní pohled k pohodovému začátku dne☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, mám ráda rozkletlé stromy a včelky na květech. Hned je vidět, kdo je pracovitý. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. A že to byl fakt krásný výlet !
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc ráda koukám po rázovitých domech s historií. A na Mělnicku jsou v každé vesnici. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Hezký výlet i fotky. Roubenky jsou super a rozhledny já taky ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, někdy se den povede, tak ti přeji jen samé hezké dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko,to jste měli moc hezký výlet a krásné fotky.Preji krásný zbytek dne Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, když kvetou ovocné stromy, ráda výletuji, to jsou fotky obvykle o moc hezčí.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, kochám se krásnými fotkami, navíc prozářenými sluníčkem a vytanula mi na mysli písnička: "Jakpak je dnes u nás doma...." a hned jsem si odpověděla, že krásně.
    Měj hezké jarní dny. 🍀🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jsou určité stromy a ty ráda fotím, když kvetou a pak na podzim, když mají barevné listí, třeba hrušeň a nebo třešeň v určité obci.
      Hezký víkend tobě i celé blogerské obci. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Nádherné fotografie Jiřinko ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko,pěkné fotky.Ráda jsem se podívala.Měj se pěkně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, já jsem tedy zvyklá od mala na kopce, ale i tady, v mírně zvněné krajině, se dá výletovat. Přeji ti hezké dny a děkuji ti za návštěvu na blogu.. Jiřina z N.

      Vymazat