úterý 30. května 2023

Jsme zas doma

 To já i vy, milé KOČKY, dobře známe, přijedeme z výletu, z dovolené nebo z chaty a druhý den - vybalit kufr, uklízet a prát a na poštu a do obchodu, utřídit myšlenky, probrat fotky, najít si chvilku a podívat se na blogy, dát nějaký příspěvek na ten svůj, uvést život do normálu...

u nás to včera, v pondělí, neproběhlo jinak. Při těch běžných činnostech se mohu ponořit do vzpomínek na právě proběhlou příjemnou malou dovolenou a pokračuji v tom s vámi, milé blogerky,

z Třebíče se přesuneme do Jaroměřic nad Rokytnou - předtím, než se ubytujeme v Moravských Budějovicích, projdeme se zdejším krásným zámeckým parkem a pokocháme se výhledy na rozsáhlý zámek a krásný kostel -  a také si posedíme u čaje v zámecké cukrárně. Jak se vám tu líbí???












Zítra se podíváme na zajímavá místa v okolí Moravských Budějovic.


24 komentářů:

  1. Jiřinko, nádhera. Měla jsi krásnou dovolenou. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, moc! Jaroměřice jsem navštívili kdysi dávno, měli jsme průvodce sami pro sebe, klidně bych si to zopakovala. Je to nádhera!
    Děkuji za fotky a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já mám ráda ty zahrady a průhledy na zámek. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jaroměřice nad Rokytnou jsme navštívili dávno,několikrát jsme s manželem o dovolené dělali kolečko po Čechách a tento zámek se mi moc líbil.I park je nádherný.Ale do Moravských Budějovic jsme nejeli a nikdy jsem tam asi nebyla.Tak se podívám až s tebou.
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, těch míst, kam stojí za to jet se podívat je opravdu na tak malou zemičku hodně a někdy se to nedá vše stihnout. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko krásný zámek i park ! Ráda se podívám na pokračování, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky za návštěvu a až do neděle tu bude z výletu pořád něco. Opatruj se.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko,moc se mi líbí zámky a zámecké parky moc ráda navstevuji v parku ráda posedím a jen se kochám.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts

    Také se mi tam moc líbilo i v zámecké kavárně😁

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, tedy jsi mě dostala! Žiju nedaleko, ale v zámku jsem ani jednou nebyla. Projíždívali jsme kolem parku, ale ani tam jsem se nepodívala. Nalákala jsi mě, někdy si tam zajedu a doženu prohlídku obého. Znáš to - kovářova kobyla chodí bosa. Ale už teď se těším, i když prohlídky zámků nejsou mým koníčkem. V horkém létě mi bude v chladných zámeckých pokojích příjemně, jako u nás v domě ;-)))
    Těším se na M. Budějovice, to je k nám ještě blíž. Myslím, že mi přiblížíš dost míst, kde jsem v nich nebyla. A to jsem tam každý týden. Jsem v tomto směru lemra líná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, na tebe se tam nedalo nevzpomenout, Dešov byl na každé třetí tabulce!
      Zase se přijď podívat - a budeme ti ještě blíž! je to překvápko!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Hani, tak jsem ráda, že se tu tak pěkně scházíme, já u tebe na blogu a ty na mém. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, to je nádhera. Krásný zámek i park. Tam se asi nepodívám a tak děkuji za Tvoje úžasné fotografie. Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, nejde vše stihnout, to není v našich silách, ale zase stíháš jiné a také zajímavé aktivity.Hezké odpoledne Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,krásný zámek i park.Nádherné fotky,muselo tam být opravdu krásně.Děkuji,že jsem se mohla podívat.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, na prohlídku zámku už to nebylo, tak jen pobyt v zahradách a v kavárně, museli jsme dodržet čas na ubytování v sousedním městě.I tak to bylo v poklidu.
      Zdravím tebe i ostatní blogerky. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Vija

    Ráda jsem se podívala a těšilm se na pokračování. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se těším, že zas přijdeš. Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Nádherné fotky. Děkuji za zprostředkování))) Eva

    OdpovědětVymazat
  13. Parádní fotografie , dálší neznámá místa ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, na té naší malé zemičce je pořád co objevovat i obdivovat, mávám ti do Strakonic. Jiřina z N.

      Vymazat