neděle 21. května 2023

Květena

 Pár snímků jsem v pátek v Brandýse udělala i na náměstí, kde se mi líbí radnice a fontána a záhony s převážně už odkvetlými tulipány:

milé KOČKY: to jsou ony...























šeříky pomalu odkvétají a jasmíny začínají:


Hezkou neděli ! vám všem...


16 komentářů:

  1. Jiřinko,je to krásně barevný záhon.Přes Brandýs nad Labem jezdíme k moji sestře a měli bychom tam zase udělat zastávku.Tam je opravdu na co koukat.Jenže mám tolik fotek z Polska a při mé nechuti sedět u PC mám asi práci do Vánoc.
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ty čtyři záhony na náměstí jsem fotila obzvláště ráda, protože tam měli sice odkvétající, ale barevně dost zajímavé tulipány.Jindy to tam profrčímě autem a dál na Čelákovice, takže nyní jsem to pěškobusem měla jednodušší.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, kochám se barvami. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Čas tulipánů a macešek pomalu končí... Mám těsně před rozkvětem pivoňky, ty miluji, a kvetou orlíčky.
    Jiřinko, užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tady už některé druhy pivoněk kvetou a mám ráda ty růžové, co vypadjí jako silonové a dlouho vydrží ve váze.Včera jsem vezla velikou kytici kupovaných tulipánů
      ( byly totiž dvě - jednu dceři a jednu vnučce ) a měla jsem úspěch.Pivoňky se mi nedaří k jejímu svátku někde koupit.
      Krásnou neděli. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Nádherné fotografie. Další město, které neznám..nevadí. Mám Tebe, a co neznám, najdu tady na Tvém blogu. Děkuji s přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, dnes jsme na tvoji počest udělali malý okruh - brzy bude na blogu.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
    2. To jsi mi udělala radost. I my jse byli na cestách. Sice zase v Děčíně, ale na floristické výstavě po mistrovství republiky, která dnes večer končí. Fotky dám, až budu mít čas a chuť jít na počítač. Hezký večer a klidný nový týden.

      Vymazat
    3. A to my si, Jaruško, na tvé fotky z té akce rádi počkáme, nikam nespěcháme a do Děčína se asi brzy podíváme, manželova vnučka čeká mimino, už brzy. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,Brandýs nad Labem neznám,nikdy jsem tam nebyla a nevím jestli se tam podívám.Tvoje fotky jsou krásné,barevné.Přeju ti hezkou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, mám takový dojem, že je to město s nejdelším názvem u nás - Brandýs nad Labem - Stará Boleslav. V obou čátech města, rozdělených Labem, je několik zajímavých objektů, ať je to zámek, starý most, katovna, nebo právě synagoga a hřbitov nebo na druhém břehu, ve Staré Boleslavi, několik významných kostelů.
      Z Prajy až do Boleslavi kolem silnice je několik kaplí...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Odkvétající tulipány mají taky svoji krásu, někdy hodně zajímavou. V tomto městě jsem nikdy nebyla.
    Hezkou neděli Ti přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts
    Hezké barevné kombinace i architektura!
    Některé květinové pohlednice mám od Tebe, už v osobním archívu😉.

    OdpovědětVymazat