neděle 7. května 2023

Na neděli

 Abych vám i sobě, milé blogerky, vylepšila dojem z neděle, sáhnu do fotek z jedné povedené, kratší dovolené. To jsme si s manželem a kolegyní Janou koncem dubna vyjeli do Znojma a několik dní jsme se potulovali po tomto krásném městě a také po okolí, nebyla to naše první návštěva na jihu Moravy, ale zůstala mi v paměti a nyní, milé KOČKY, vám kousíček ukážu. Příkladně u kláštera Louka kvetly stromy a to jsem byla ve svém živlu:









a přidám něco málo:




Hezkou neděli i pondělí vám přeji. Jiřina z N.


20 komentářů:

  1. Jiřinko, ty nezklameš! Tolik krásných květů a Loucký klášter - tam se nám moc líbilo a ve Znojmě taky - slavili jsme tam s přáteli manželovu padesátku...
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, už jsem vícekrát prohlásila, že Znojmo by bylo město měst, kdyby ze severu mělo Tatry a z jihu moře.Hned bych se tam odstěhovala. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Znojmo nezklame za žádných okolností. Jezdíme tam dost často. Moc ráda se toulám uličkami a nebo se procházím u Dyje. Procházky Gránickým údolím nemají chybu. Je na čase tam opět vyrazit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc rádi vzpomínáme s mužem na různé dovolené ve Znojmě, v Mikulově či Vranově nad Dyjí. A to pocházím z Děčínska! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko,moc krásné fotky.Ve Znojmě jsme byli,to už je hodně dávno.Letos máme v plánu jet do Lednice a do skanzenu Veselý kopec.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, dobrá volba, Veselý Kopec máme taky rádi.O Lednici ani nemluvím, naše dovolená v Kobylí a okolí jednou v září neměla chybu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Já byl ve Znojmě začátkem zimy, takže nekvetlo nic, ale i tak se mi město líbilo.
    Pěknou pohodovou neděli, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, pokud je venku zima, asi se musí někam do vinárny? Nevím proč, ač vínu už moc nedám, vinice fotím moc ráda a cítím se u nich dobře. A je jedno, kde, ve Francii, v Itálii, na Žernosecku nebo na jihu Moravy.V nouzi pod Grébovkou v Havlíčkových sadech.
      Hani, měj se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts

    Dělám jenom óch a ách!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, obě na ta kvítka koukáme jinak, než včelky, pro nás krása, pro ně práce.
      Opatruj se a zase příště na viděnou. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko já tento rozkvetlý čas mám také moc ráda a když je sluníčko tak se zastavím poslouchám ten bzukot včel...Začínají kvést louky a to mám také ráda. To už se objevují různí motýli a broučci a to jsem ve svém živlu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, když jsme přišli do N. v březnu 1983, tak zjara tu byla pole tulipánů a v létě na loukách kopretiny, zvonky a další kytky, dnes? ani ň.
      Ptáky a hmyz umíš fotit, to se nedá oddiskutovat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, krásné fotografie.👍👍 Ta něha jabloňových květů je naprosto úžasná.
    Měj hezké a pohodové dny.🍀🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, zítra mě čeká cesta, snad nám počasí vyjde vstříc. Pak napíšu. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, jarní příroda prostě umí. I u nás v okolí to vypadá podobně. Přeji pěkný víkend, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to jistě s pejsíkem chodíte častěji ven, než v zimě. Ahojky a ozvu se. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,co dodat,je to nádhera.Já hlídám v sídlišti šeřík,ještě málo a vykvete.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, nedaleko kvete sousedce velký bílý a překrásně voní. Moje proutky taky vykvetly, bílý má jeden květ a růžový taky. Ale časem budou pořádné keře.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, ty jabloně jsou nádherné, nám letos vůbec nekvetou. asi po loňské vydatné úrodě odpočívají. Pamatuji, že dřív byl státní svátek 9. května. Pravidelně jsme s babičkou jezdivaly do Brna na hřbitov, protože to bylo výročí úmrtí mojí maminky. Zítra už bude 56.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarinko, moje neteř má 9.5. narozeniny a je jí zítra 56:
      My jsme totiž pamětnice.
      Hodně nápadů a síly je realizovat ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat