úterý 16. května 2023

Obyčejný

 Obyčejný a nenáročný výletík, to je pro mne, milé KOČKY, třeba tento:

jeli jsme k mladým a stavili jsme se cestou v Přišimasech - a tohle jsem tam nafotila - no není to čistá krása made in Česko?

Proč to kazit slovním doprovodem? sice si na to ještě počkáme, ale alespoň víme, co nás v létě čeká:




























20 komentářů:

  1. Krása střídá nádheru. Sice vůbec netuším, kde tohle misto leží, teprve budu hledat na mapě, ale výlet to byl skvělý. Děkuju, že jsem tady mohla být. Posílám sílu na dnešek i další dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, díky moc. Dnešek bude zhodnocen až po výsledcích...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, takhle vypadaly louky, když jsem byla malé děcko. A pak JZD louku zoralo a zaselo kunčinu (vojtěšku) a dodnes je vymalováno. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pamatuji meze plné mateřídoušky a někde i voňavého heřmánku, s babičkou jsem chodila trhat kmín.
      Iwko, hezký večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, nádhera!!!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, někdy ta obyčejnost je to správné, co nás oslní. A moc děkuji za zajíce. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, krásné fotky.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts

    … jako slunečnice každý den, tak i já otáčím svou hlavu za sluncem☀️
    Slunečnice mi byla dána do vínku, každé ráno,coby mimčo, jsem se probouzela s pohledem na obraz slunečnic od českého ak. malíře… mám ho na očích opět po pauze 25 let😁.
    A nikdy se mi neokouká!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, pole slunečnic je taky takový fenomén, asi jako pole vlčích máků, taková krása - a jak se slunečnice líbí ptáčkům v zimě!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko slunečnicové pole je nádherné a s tím heřmánkem na okrajích ještě krásnější. Moc krásné fotografie jsi pořídila na jistě nádherné procházce. Mám taková místa moc ráda. Jen já, příroda, klid, vůně kvetoucích luk a polí, zpěv ptáků... To je ten nejkrásnější čas strávený na toulkách přírodou. Děkuji Ti za tuto úžasnou podívanou a přeji Ti hlavně klidný den. Moc na Tebe myslím a držím Ti palce ať vše dobře dopadne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, jak to dnes dopadlo se brzy dozvím - dám vědět.
      Ale jsem ráda, že to mám za sebou a jsem doma. Zítra budu držet palce já - tobě a vnučce. Doufám, že obě to zvládnete na jedničku.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Rozkvetlé louky, to už se málo kde vidí. U nás jich je už většina zastavěná novými domky. A slunečnicová pole, to je fakt nádhera 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vypadá to skvěle, ač taková jednoduchost? Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásné rozkvetlé fotky. 👍👍👍 Dcera miluje slunečnice a já bych dala přednost "slzičkám Panny Marie", tedy hvozdíku kartouzku. Kvetly v Rumburku na jednom místě a já se na ně chodila dívat. Jako malé mi babička řekla: "Netrhat".
    Měj hezké květnové dny🌸🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, u mladých ve vsi na okraji Prahy ty hvozdíky na jedné mezi každoročně kvetou ve velkém. Jsou fakt krásné.
      Přeji klidnou dobrou noc. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásné foto z krásné přírody)))
    Přeji hezké dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu nádhera. V našem okolí slunečnice nejsou, jen tu svítí řepka. Radost pohledět na takovou krajinu plnou sluníček a kopretin. Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, řepka nyní kvete všude okolo a také minulý týden v pohraničí Rakouska jsme ta žlutá pole viděli, ale ne v takové míře jako u nás.
      Slunečnice a vlčí máky fotím ráda, máky už kolem trati na Brandýs kvetou.
      Jiřina z N.

      Vymazat