neděle 14. května 2023

Ukončení a návrat

 S lítostí, že to tak uteklo, jsme si večer před odjezdem sbalili a vydali jsme se ráno na cestu k domovu, ovšem předpoklad byl, že ještě cestou zpátky se bude intenzivně výletovat, to zas prrr, že by se jelo rovnou domů.

Ptáte-li se, milé KOČKY, kde jsme se stavili, ráda vám to povím:

První a velmi povedená zastávka byla u Esterházy zámku ve Fertöd, samotný zámek, i zámecký park byl skvostný a červené vínko i občerstvení v hospůdce před zámkem také. 







Odtud jsme se rozjeli směr Rakousko a návštívili jsme ( já tehdy poprvé ) Rosárium v Bádenu. Parádní zahrady! to mohu směle tvrdit. Od té doby jsem tam byla několikrát a je to moc krásné místo.


















Posledním místem, které jsme na tomto zájezdu a rádi navštívili byl hradozámek a ohromný přilehlý park s vodními plochami v Laxenburgu.

tady to vezmu stručně, mám ho na blogu asi třikrát, zájezdy ho nemíjejí...







Neradi, ale muselo to být -  jsme to namířili kolem Vídně do Brna, kde část lidí vystoupila a my jsme už jen uháněli ku Praze a domů. A tady je konec mého vzpomínání - moje Maďarsko poprvé.

26 komentářů:

  1. No, na závěr si vytáhla hodně těžký kalibr. Snad se medvědům z té vůně nezatočila hlava...
    Jiřinko, užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, v Tullnu a Bádenu se milovníci květin opravdu nudit nebudou. A ti s foťákem? Nevědí co dřív.
      Hezky si užij neděli. Máš to za domácí úkol. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Překrásná místa a ty růže, ááách! Moc se mi líbí medvědí spolucestovatelky, obzvláště jak si lebedí na té soše :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, ale já jim to kazím, protože jsem, truhlík, nechala tašky za sochou na zemi!
      Moc tě zdravím. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Máš Jiřinko krásné vzpomínky a fotky ti je parádně dokreslují.
    Hezkou neděli měj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, zdravím tě a doufám, že už máte v Č.K. hezky. Už se moc těším, až bude naše staré auto poléčené a taky jednou zas někam vyjedeme. Pa a hezký den. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, moc krásné fotky nádherného místa. Kochám se těmi barvami. A voda s můstkem v zahradě, to miluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško a bylo po dešti a ty kapky na růžích se mi hodily ,,do krámu,,.
      Opatruj se, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, vše moc hezký hlavně ty růžičky, které miluju.Preji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, taky ti přeji moc pěkný den. A děkuji ti za návštěvu na blogu, stejně jako ostatním, kteří se tu zastaví.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    To je krásy! Z podívej, kvete růže… jsem v pěstitelském “rauši”😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, moc tě zdravím a přeji krásný den - zítra na viděnou. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, to bylo dokonalé, nádherné. Krásné fotografie jsi pořídila a jak píše Majka, také mě zaujal ten můstek nad jezírkem. Ale kochám se všemi fotografiemi. Je tam toho mnoho krásného a já děkuji, že jsem díky Tvým úžasným fotografiím mohla nahlédnout... Přeji Ti krásnou neděli. 🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, pro mne je to druh léčby, však víš. Moc ráda se nechám unést krásou a nejen růžemi. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Rosárium musí být pastvou nejen pro oko, ale i užije si i nosánek. Moc pěkné fotky zámku i jeho okolí. Měj se hezky, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, v Rosáriu to bylo moc krásné. To nevíš, co dřív. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Pročetla jsem si pár tvých posledních příspěvků- moc zajímavé fotoreportáže.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evi, a nápodobně, znám tvůj blog dost dlouho. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, nádherné fotky.👍👍👍 Zámek Fertöd je nádherný, růže úžasné, dokážu si představit jejich vůni a závěr v Laxenburgu už je jen krásnou tečkou.
    Měj hezké květnové dny a děkuji za krásný výlet. 💓🍀🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, na tomto mne nejvíc pobavilo, že manžel jet nechtěl a nakonec se mu vše líbilo.
      Posílám pozdrav na Bílou Horu. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, hezké fotografie, vyzdvihuju hlavně nádherné růže !!! A samozřejmě medvídky! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já různé zahrady vyhledávám a užívám si je, pokud se tam dostanu.
      Přeji krásný příští týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Tak v Bádenu v Rozáriu jsem nebyla, já jen asi v Olomouci, tam hodněkrát, ale fotky toho zámku a vůbec, to je to, kde ožívám. No, ale mě taky zajímá kdeco. Ti medvídci mě rozesmějí, sakryš, uvažuji, co já budu na focení s sebou vozit... Tak poraď. 😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, v Olomouci jsem taky fotila růže jako divá.Byly krásné i tam.
      Na zájezdu do Pikardie měli plyšáky řidiči, pan průvodce, jeden starší pán měl dvě krysy z Ikea, já obě medvědky a u všeho jsme je fotili.Někdy kouknu do fotek a třeba dám na blog.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Nádherný výlet , fotky a hlavmě zámek Jiřinko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, ty růže byly po dešti zajímavé.
      Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat