sobota 10. června 2023

Bouzov uvnitř

 Tak copak nám byl hrad Bouzov ochoten ukázat? Nějaký ten starý nábytek, obrazy, malby na zdech, výhledy z oken, kapli a také lustry a další inventář. Funkční padací most a mnoho informací o dějinách...

Zkusím vám něco z toho, milé KOČKY, přiblížit, ovšem berte na mne ohledy, fotilo se bez blesku.













Mám nápad, zajeďte si to prohlédnout i vy...

9 komentářů:

  1. Moc ráda jsem nakoukla, Jiřinko!
    Děkuji a přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky, doufám, že i tys měla sobotu povedenou. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Oživila jsi mi vzpomínky krásnými fotkami. Děkuji a měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts

    Jířo z Bouzova jsem oblouzená. Krásné fresky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, až se divím, že to foťák vzal, bylo to zajímavé sledovat, jak ty malby vydržely ... Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, krásné fotky a oživila jsem si vzpomínky určitě se tam ještě někdy vyprávíme.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to ti moc přeji, je to pěkný hrad. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, to je paráda. Hodně toho bývá vidět i v pohádkách, které se tam natáčely. Nádherný je oltář a gotické klenby a fresky, nádherná vitráž, to si vždy zaslouží obdiv lidí, kteří to vytvořili a později i restaurátoři, kteří to opravují a udržují. Moc hezké to tam je. Děkuji za hezkou podívanou. Přeji ti krásný večer a pohodovou neděli.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, opravdu hodně toho na tomto hradě je k obdivování.
      Jsem ráda, že jsem se tam po mnoha létech dostala. Jiřina z N.

      Vymazat