čtvrtek 29. června 2023

Čas růží

 Častolovice - to je název od toho, že tam často jezdíme? Milé KOČKY, v čase květu růží jsme tam byli opravdu mockrát a manžel mi tam tentokrát zastavil dost nerad. Prý, vždyť jsme tu byli tolikrát! Já na to: ale já se chci podívat znova na růže, cítit jejich vůni a ty se rád podíváš na jeleny a ostatní zvířátka. Tak si dal říct a těch 60,- Kč za parkování jsem dala ráda.

Obešli jsme zahradu, park, nádvoří zámku a v Glorietu byla i káva a čaj...

Bylo patrné, že je konec školního roku, neb jsme potkávali všude plno rozjívených žáčků, strhaných učitelek a vyplašených seniorů. Růžím to bylo jedno, kvetly, šířily vůni a lákaly hmyz.








































Milé blogerky, snad si každá z vás vybere...

a protože jsem tady myslela na babiLenku, nafotila jsem pro ni tuhle růži:




18 komentářů:

  1. Krásné fotky, Jiřinko! Máme to tam moc rádi, máme to kousek, ale málokdy se mi povede zajet tam v tento čas. Kochám se a mávám!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tahle oáza mě vždy zklidní a potěší. Jednou se tam třeba potkáme, stejně jako tam potkávám paní majitelku. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko taky jsem to tam byla zkontrolovat s vnučkama. Moc děkuju za růže !!! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jiřinko, stálo to za to se zde zastavit.Krasne fotky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, nebýt to od nás tak daleko, jezdím tam častěji.
      Vážím si tvé návštěvy na mém blogu...stejně jako těch ostatních. Díky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Vidím to jako velikou chybu, že v Častolovicích na zámku jsem nebyla. Ale co není, může být, že? Moc prima fotky!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ta zahrada se nechá navštívit opakovaně, ale doporučuji v době, kdy kvetou růže. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    …ráda mám, ráda mám čas růží…la,la,la…😁🌺

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Vendy, mnohé růže byly už zpola odkvetlé, ale i tak moc pěkné růže ještě byly k vidění a nádherně to tam vonělo. V Kostelci n.O. jsme se tentokrát nezastavili, nebyl čas.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko to je nádhera! Krásný zámek a ta zahrada plná nádherných růží i dalších květin. To by bylo něco pro mě. Také jelena a daňka jsi nafotila. Super. Potěšila jsi mé oko i duši. Já chodím a k růžím si pokaždé přivoním, protože každý druh i barva voní jinak. Škoda, že tu vůni nelze uložit i do těch Tvých krásných fotografií. Určitě voní nádherně. Děkuji za krásnou podívanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, mají tam i minizoo a tam směřovaly štrůdly dětiček, stejně tak tam s radostí šly mé vnučky kdysi o prázdninách, když jsme s nimi byli v Potštejně na dovolené a všechna krásná místa v širokém okolí jsme s nimi navštívili.
      Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,to je krásné místo a překrásné fotografie.Teď je opravdu čas růží,potkávám
    je všude.Nádherné jsou sochy s květinami.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Jitko, všude byly po celé trase a těch barev a tvarů...asi i vůní...musíme si to užít
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,nemůžu napsat nic jiného než nádhera.Překrásné růže,zase nádherné fotky.Děkuji za podívanou.Hezký víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšení na mé straně, žes na blog přišla. Jiřina z N.

      Vymazat