pondělí 12. června 2023

Interiéry zámku Moszna

 Nahlédněme i do zámku Moszna, milé KOČKY:









překvapil mě zde obraz Sisi:











18 komentářů:

  1. Interiéry jsou honosné,úžasné stropy.Zrovna teď píšou o Sissi na Seznamu.cz.
    Jiřinko,měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, docela se tam špatně fotilo, bylo hodně lidí a já to nemám ráda, když mám na fotkách lidi ze zájezdu.Tak jsme šly s Janou docela brzy ven, do parku. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ráda jsem nakoukla, Jiřinko. Musím říct, že z venku se mi líbí víc. Tyhle naleštěné prostory...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, prohlédly jsme si to a něco i nafotily, ale víc se mi líbilo venku, jak pohledy na samotný zámek, tak procházka mezi rozkvetlými rododendrony. Počasí bylo k tomu jako stvořené.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to je nádhera. Ty kazetové stropy jsou překrásné. Zámek je nádherný z venku i uvnitř. Také mě upoutal obraz Alžběty (Sissi). Asi tam jezdila nebo patřilo sídlo někomu z rodu. Krásná podívané. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, to v tuto chvíli netuším, ale třeba najdu nějaké info. Zatím pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, úplně mě uchvátily ty kazetové stropy, to je nádhera. Díky za fotky 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vypadaly tak masivně, až jsem se divila. Nebývá to zvykem ani na zámcích.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, tak jsem se musela jít podívat ještě jednou na počítači, abych si ty interiéry vychutnala pořádně. Je to opravdu nádhera. Díky za krásnou podívanou. Hezký zbytek dne a zítra držím palce a moc na Tebe budu myslet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to jsi hodná, dnes jsem jela odpoledne do Čelákovic na hrob rodičů a v tom horku - je to dost daleko od nádraží - jsem unavená a snad se dobře na zítřek vyspím.
      Už bych byla raději, kdyby bylo zítra odpoledne a já doma.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Velice luxusní interiér!
    Asi majitel je, nebo byl obdivovatel Sisi😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, kdo ví, jak se tam ten obraz ocitl. Zatím na to odpověď nemám. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,nádhera.Krásné fotky.Měj se moc dobře.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo. díky, také ti přeji příjemné dny. A děkuji ti za návštěvu blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Nejseš sama, taky jsem si říkala proč tam mají Sisi. Mě tam nadchla ta nádherná zámecká restaurace a úžasný lustr nad kavárnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, snažila jsem se fotit především místa, kde nebyly davy. Nakonec jsme šly raději ven, procházet se parkem. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Davy tam jsou to ano, obzvlášť když ty místnosti jsou vcelku malé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na prohlídku to bylo dobré, ale ku focení problém, nemám ráda na fotkách cizí lidi a ještě od jednoho nohu a od druhého ruku, byl tam pán, který, když jsem si nastavila foťák na nějaké místo, mi vlezl do záběru a ač nejsem příliš militantní, ráda bych ho už byla kopla. Jiřina z N.

      Vymazat