úterý 13. června 2023

Třináctého

 Dnes máme třináctého, nikoli pátek, a já vlastně ani nejsem pověrčivá, milé KOČKY,

zato dnes od rána musím zase na Karlově náměstí odbýt léčbu a proto! - budu ty hodiny tam nuceně strávené vzpomínat, jak mě mladší vnučka na čtvrtek 8.6.2023 pozvala do divadla Pod Palmovkou na hru Edith a Marlene.

Bylo to moc krásné a díky za ty tři hodiny ve společnosti nejen paní Hany Seidlové a Renáty Drössler. Dodám jen, že toto představení se hrálo 27 let a toto byla derniéra.

Vnučce moc děkuji. ( Ona sama to viděla třikrát ).



cestou na bus - v Nera je nyní vše do žluta:









Pěkný den vám všem.


14 komentářů:

  1. Jiřinko, moc na tebe myslím, ať je pro tebe třináctého šťastným dnem! Já to tak mám! Vdávala jsem se 13., dnes by měl narozeniny můj táta a kamarádka slaví 60 :o)
    Moc ti přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to je zajímavé. Moje neteř má dnes narozeniny a nejmladší bráška by měl svátek.Moje dcera zas měla v letech studia ráda 13 a 16 v měsíci, to vždy donesla jedničky.
      Očividně ti třináctka o svatbě přinesla štěstí. Tak, ať ti to, Helo, vydrží!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko,i já na tebe budu moc myslet.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, dnes to bylo snesitelné, ale znám i lepší kratochvíle. Díky za držení palců.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,ať ti dnešek rychle uteče.
    Přeji hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, snažím se to vyplnit, odpoledne jsem část prospala. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Prohlédla jsem si s tebou cestu na bus viděla jsem kvetoucí patra, zmiňovala jsi se v mém komentáři a děkuju za něj. Třináctka není vždy špatná a já budu držet palce aby jsi ji měla lepší a šťastnější.
    Zdraví Večernice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, na základě tvého příspěvku jsme si všimla pořádně těch rostlin a udělala jim snímek. Pěkný podvečer ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,myslím na tebe a držím palce.Je sice třináctého,ale ne vždy to musí být smolný den.Přeju krásný,sluníčkový den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    13. 14.15…ať jsou to všechno šťastná čísla!!!
    Divadlo určitě bylo zážitek☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tak ať se to povede pokaždé, ať máme možnost chodit za kulturou, za přáteli a na výlety a nemusíme se denně strachovat o to, co bude, co čeká naše děti a vnoučátka. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, moc hezky to u vás kvete. Tento náročný den máš za sebou, tak ať je každý den jen lepší a lepší. Máš před sebou mnoho hezkých dní i plánů a tak Ti přeji hlavně ať je Ti dobře a můžeš si vše užívat v pohodě a ke Tvé radosti a spokojenosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, pokud vše klapne a nebude pršet a moje nohy stávkovat, mohlo by to do začátku srpna být super. A pak bude i co dát na blog. No, nebudu předbíhat.
      Tobě já přeji moc a moc hezkých vycházek a výletů po celé léto a skvělé fotky.
      Jiřina z N.

      Vymazat