neděle 23. července 2023

Cíle u moře

 Jedním z pěkných výletů byla cesta na pobřeží k tzv. houpacímu mostku, kam jsme s vnučkou sice šly, ale na můstek z provazů a klacků natažené nad mořem jsme se po úvaze nevydaly. Zato procházka po krajině a s výhledy na moře i ostrovy a útesy byla prima, taky nepršelo, ovce se kolem nás pásly,. vítr vál mírný a nám bylo krásně, výletně.

Milé KOČKY, nyní tam zvu i vás:















ztělesněná idylka...až na ten ostnatý drát, který vytrhává ovcím vlnu...








26 komentářů:

  1. Jiřinko zdravím fotečky nádherné a to prostředí ovečky krásné a ta zelen kolem a na ten můstek to bych tam také nevlezla vidím že ráda cestuješ já jsem si zajela jenom na 3 dny na Wellness do Polska v Beskydech je to tak necelá hodinka autem bylo tam super jinač už tak moc necestuji na zahradě doma je mi nejlíp děkuji za návštěvu na mém blogu a hezké léto přeji .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem, milá Betko, na můstek jít nechtěla, ale vnučka ano, ovšem poté, co pan průvodce řekl, že jim při větru nějací lidé spadli dolů, si to rozmyslela, nehledě na vyšší vstupné bych jí to byla poskytla.I tak to byl pěkný výlet krajinou nad mořem.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, nemůžu se vynadívat. Je to nádhera! Ty výhledy jsou dechberoucí.
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to víš - moře s palmami v Itálii nebo Francii to nebylo, ale kouzlo to mělo. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,nádherná krajina.Je to naprosté jiné,jak u nás a proto tak lákavé.
    Na tu lávku bych také nešla.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, i bez lávky to byl pěkný výlet a počasí nám přálo. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, to je krásná krajina a záběr na ostrůvek s rozkvetlou vrbovkou je na obraz na zeď. Moc se mi líbí ta krajina i když je trochu drsnější pro život. Hezký den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tam by člověk dokázal s foťákem chodit celý den, už jen ty ovečky byly roztomilé dost. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,opravdu je tam krásně.Na tu lávku bych teda taky nešla.Ta zelená je prostě balzám pro duši,ovečky,krajina,fakt nádhera.Měj krásnou neděli.Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, přesně, jak to píšeš. Klídek, pohoda, a když i to sluníčko svítí, není co řešit. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Hned bych se k vám připojila a kochala se těmi výhledy. Ale stojí za to i Tvoje fotky.
    Pěknou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, to mi dělá radost, že se někomu se mnou líbí cestovat. Děkuji ti. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko milá, to jsem se s Tebou zase krásně prošla a zasnila.............pěknou neděli celé rodině a zase zítra se těším (ale až k večeru, až se vrátím z Karláku, budu to mít za odměnu). Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, ať ti to tam uteče a výsledky - ať jsou dobré. Od pondělka tu nebudu , ale na blogu budou až do neděle, kdy se vrátím, článečky a fotky ještě z Irska a pak přejdeme plynule na jiné téma. Tak na shledanou tady ...Jiřina z N.
      pozdrav mamince

      Vymazat
  8. Jiřinko, vypadá to jako idylka, ale život tam je asi zcela jiný. Fascinují mne louky, lesíky, pole s obilovinami a tak si myslím, že louky s ovečkami musí velice dobře působit na psychiku. Za mne krása. Na ten špagátový můstek bych nevkročila. Určitě bych se tam někde propadla, já se znám. Stalo se mi to i 2 x na Šumavě na dřevěném mostku nad rašeliništěm. Měla jsem štěstí, byla velká vedra a tam jak jsem dopadla bylo hodně sucho. Prostě Calamity Jean. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, tak to já bych za ty peníze taky neriskovala a tady hrozil pád do studeného moře.
      To je pro ty, co mají rádi adrenalin a toho mám i reálném životě dost.
      Když je tam zataženo a prší a vítr fučí, není to žádná idylka tam žít.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Nač riskovat, když je tolik jiné krásy a pohody kolem😎
    Už jen prohlížení fotografií je mi fajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, doma u PC ti hrozí jen, že vypnou proud. Máš pravdu - stačila ta procházka krajinou a bylo nám fajn a doufám, že na těch fotkách něco z toho ulpělo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Houpací můstek by nebyl ani pro mě)))
    Nádherná příroda. Díky za sdílení.
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky neriskuji zbytečně. Pěkné prázdniny. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Ahoj Jiřinko,zas moc krásné fotky a na ten můstek bych taky nešla . Přeji krásné dny.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, díky a budu se na tebe těšit i příště. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, krásné výhledy a kouzelná příroda. Můstek bych si nechala klidně ujít 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je rozumné, neb poslední úsek bys musela sejít hodně dolů a pak, po absolvování mostku, zase vylézt na kopec, a to se mi tedy nechtělo.Takhle to bylo po vrstevnici a pohoda , já jsme si vystačila s výhledy a s ovcemi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko obdivuju tu zeleň,u nás na zahradě poušť... Jistě jste si zájezd užily! Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, jen co si dám věci do pořádku, nastíním, co nás potkalo na Slovensku, byly jsme s Janou od 24.7. do 30.7.23 právě tam. Pa Jiřina z N.

      Vymazat