pondělí 24. července 2023

Města

 Navštívili jsme v rámci zájezdu několik měst, třeba Cork, Londonderry, Belfast, Dublin a Londýn -  ale nebudu zde vše popisovat, možná, že až bude u mne na blogu okurková sezona, že se k tomu vrátím.

Zatím asi jen Dublin a Londýn - upršené a zničující pochoďáky pro mé staré nohy.

Ještě dnes si říkám, zlatá byla ta příroda nebo kopce okolo moře.

Výběr z Dublinu:

















Výběr z mokrého Londýna:





střed tohoto ,,ruského,, kola vyrobila a dodala Škoda Plzeň!:



















Milé KOČKY. dnes ráno s Janou odjíždíme na týden na dovolenou, snad se mi podaří nějaké ty nové zážitky pak, po návratu, zužitkovat a přidat na blog s fotkami, i pro vaše případné potěšení. Proto ani nebudu pár dní na vaše ctěné komentáře nijak reagovat, doženu vše po návratu, souhlasíte?

18 komentářů:

  1. Jiřinko,jsi neuvěřitelná a vytrvalá.Já bych se ještě vzpamatovávala z předchozího
    zájezdu a ty jedeš na další.Přeju ti to moc a hezky si to s Janou užijte.
    Fotografie jsou z Dublinu a Londýna krásné a nejsou nic dlužné tomu,co máme v hlavě
    o počasí.Upršená města.I když někdy je tam lépe,jak u nás.Čerstvé zprávy od neteře.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, nějak jsem si to naplánovala na ,,jednu hromádku,, přesto jsem to stihla absolvovat téměř bez problémů - až na nějaké vlivy klimatizace z busu!
      Mám to za sebou a dojmy budu ještě v sobě zpracovávat.
      Pak asi přijdou na pořad dne nějaké výpravy po Česku?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, tohle byl prostě zájezd snů. Po Londýnu se mi začíná stýskat, na fotky naší Terky z Corku nikdy nezapomenu - těším se na ty tvé!
    Užij si dovču, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tak asi tušíš, jak se mi líbilo posezení u sklenice černého piva právě v Corku, s výhledem na pěšší zónu. A nepršelo!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Lezarts

    Já Londýn znám jenom za deště😁 a to jsem tam pobývala o něco déle než jen na dovolenou.
    Proto mají stále zelené trávníky.
    Přeji vydařenou dovču a těším se na další reportáže!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, pro mne už navždy Dublin a Londýn budou upršené.Ale na Slovensku nám minulý týden taky občas pršelo. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. http://es-ideas.blogspot.com/
    Krásné městské momentky. Některé poznávám i já ze svých cest. Měj se hezky na dalším dovolenkovém cestování. Budu se těšit na fotoreportáže.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mne čeká dát se do pořádku, taky v bytě mě čekají nějaké čistky, potom projít cizí blogy po večerech, bude co dělat. A nějaké plány na cesty po Česku pro letošek ještě mám.
      Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Fotky to jsou mokré, ale podívala jsem se moc ráda.
    Užij si dovolenou s Janou, mějte se hezky!
    Hanka-bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, včera večer jsme se v pořádku vrátily a dnes už zase Jana pracuje a já se snažím najet na normální režim. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to jsou nádherné fotografie a moc ráda jsem se podívala na místa, která znám jen z reportáží nebo z filmů. Ale jedno je fakt, že z tvrdé městské dlažby bolí nohy víc než z přírody. I když pršelo nafotila jsi to moc hezky. Přeji Ti moc krásnou dovolenou a hlavně přijatelné počasí. Tedy ani déšť ani horko...prostě tak akorát...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, o čerstvé dojmy se podělím už ve středu. Jinak ti moc děkuji za pochvalu, to víš, kdyby bylo hezky, vypadaly by fotky lépe.I tak jsem ráda, že jsem tam mohla být.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,fotky jsou opět nádherné.Ráda jsem se podívala.Užij si dovolenou,mějte se hezky a těším se na další příspěvky.My už taky za pár dní jedeme na dovolenou do Polska,taky se moc těším.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, přeji ti krásnou dovolenou a načerpej síly.Na příští rok cestovka chystá nový zájezd na Slovensko a jiný do Polska. Těším se, co to bude.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, jen se po návratu otočíš ve dveřích a pokračuješ na další cestu za poznáním. Tak ať vám ta dovolená vyjde a opatrujte se. Zdravím, pá 😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, nyní zase bude pár dní v domácnosti a možná později nějaké ty cesty po Česku.
      Hezké dny ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Fukcarinka- Jiřinko, jsi neuvěřitelná,stále na cestách. Přeji pohodové cestování🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, to se jen letos tak nahromadilo, jinak to nebývá tak hektické.
      Užij si léto. Jiřina z N.

      Vymazat