sobota 22. července 2023

Co se mi hodně líbilo

 Adare - malé městečko, ale pro mne bylo asi nejhezčí z celého zájezdu: mělo vše, co turista mého zaměření potřebuje, kostel, hrad, klášter a svérázné domky, krásný park plný květin. altán, návštěvnické centrum s obchody, dobré kafe, a nepršelo!!!!

Jo a je tam golfové hřiště, ale to není nic pro mne.

Milé KOČKY, pojďme, projděme se spolu:



























tam bych vydržela delší čas....

detaily rákosových střech:





30 komentářů:

  1. Jiřinko, moc krásné místo. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, právě jsme pojedli knedlo+vepřo+zelo a zapili černým kozlem a tak moje komentáře možná budou trochu ospalé:
      děkuji ti, že ses u mne na blogu zastavila a že se ti tu líbilo.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jirinko milá, Ty jsi nebyla v Adare, Ty jsi byla v pohádce. Hezkou sobotu a těším se, kam nás vezmeš zítra.Děkuji předem. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, díky moc. Ještě mě čeká týden na dalším krásném kusu země a pak už zase normální stav - ale to ještě 8 dní počká. Snad i z této plánované cesty vytěžím něco pěkného pro své sledovatele a budeme se těšit, že tento stav vytrvá a cestovat se bude i nadále.
      Včerejšek se také povedl a bude na blogu 31.7. a 1.8.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Úžasné místo, Jiřinko! Tady bych byla taky nadšená! Je to fakt krása! Tak zelená...ach!
    Děkuji za fotky a přeji krásnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, umím si v tomto městečku představit týden pohodové dovolené ( a bez deště jako bonus ). Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,co k tomu dodat nádhera opravdu jak v pohádce.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, jsou i malá, nenápadná místa, kde to člověka chytne za srdce.
      Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ehmmm, když nepršelo, bylo to vůbec Irsko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře, však ta euforie byla na nás znát! Vzácnosti mohou vypadat i tak - že chvíli neprší. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Akorát chybí Chaloupka na kuří nožce a jsme ve světě pohádek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, kdo ví, jestli tam někde nebyla a neotáčela se, celé jsem to nestihla projít! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Tady by se mi tedy taky hodně líbilo. Ach ty chaloupky!!! Doslova pohádkové.
    Měj pěknou sobotu, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, u jednoho stolečku před chaloupkou jsem si posteskla, že bych tam kafíčko ráda vypila.
      Posílám pozdrav - včera jsem jela ,,kolem,, tebe. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, domečky jsou opravdu nádherné, fakt jako v pohádce. Také bych byla nadšená a navíc se konečně usmálo i sluníčko 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to byla skvělá kombinace - ty domky, chvíle bez deště a sluníčko - odměna nás neminula. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, ty vidíš takové krásy a jsem ráda, že cestuji s tebou. Je to nádhera a jiný svět. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, však to ráda na blog dávám, aby se potěšili i jiní a sama také ráda k druhým chodím. Dárečky zadarmo tomu říkám.
      Opatruj se, KOČKO.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Fukcarinka - Jiřinko,opravdu pohádková procházka,tam by se mě také líbilo.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, domečky byly jako pro panenky, jen nevím, zda ve všech někdo bydlí nebo slouží jako skanzen.
      Ale tyto byly na hlavní třídě a žádné tabule k prohlídce tam nebyly. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,to je nádhera,jak některé blogerky přede mnou psaly,skutečně jako v pohádce.Taky bych si tam uměla představit dovolenou,tam by se mi moooc líbilo.Děkuji za další krásnou podívanou.My jsme taky dneska objednávali dovolenou,do Polska.Ano,byli jsme tam loni,psala jsem ti to,byla jsem nadšená.Ale byli jsme hlavně u moře,tak chceme trochu víc projít staré město v Gdaňsku,loni jsme to jen proletěli.Nevadí mi,že jedu podruhé na stené místo,příští rok bych už chtěla někam dál.Uvidíme....myslím,že mi rozumíš.Přeju ti KOČKO jenom krásné a ještě krásněší dny! Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, skvělá volba! Byla jsem v Polsku na dvou velkých okruzích, po těch nejznámějších městech a především mě lákal Malbork, a pak na mnoha krátkých zájezdech, třeba zrovna včera.Také adventní ve Wroclavi a pod.
      Tak ať se ti dovolená povede. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Tak jsem zase pročetla všechny doplněné příspěvky. Je to nádhera. Musíš mít kromě krásných fotek spoustu zážitků, na které se nezapomíná. Hezký víkend Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsem už týden zpátky a pořád mám Irsko v myšlenkách.
      Však na blogu tu ještě pár dní bude figurovat. Pa a hezké dny ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, tak to je opravdová nádhera. Hrad má zajímavou věž a ty domky... tedy to je opravdová nádhera. Vůbec se Ti nedivím, že jsi toužila toto vidět na vlastní oči. Už jsem to procházela poněkolikáte a opravdu se kochám. Ta zajímavá stavba domků, ta střechy... Opravdu pohádkově krásné. Děkuji za tuto úžasnou podívanou a těším se na další fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to je kostel nebo spíš katedrála, nikoli hrad i když to tak vypadá a ty domky jsou s rákosovými střechami. Dokonce jsem někde fotila detaily, možná je tam později i přidám? Byla jsem moc ráda, že zrovna v této obci nám nepršelo a šlo udělat pár fotek bez kapek na objektivu. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko moc krásné to tam je prošla jsem se tady je to zajímavé nádherné fotečky s já také děkuji za návštěvu u mne na blogu krásné letní dny přeji ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Betty, tak to mě těší, že se ti Irsko líbí. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Jiřinko moc hezké domečky. Jako z večerníčku - Pohádky z rákosu... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, jsou to rázovité stavby, hezky se na to koukalo. Jiřina z N.

      Vymazat