čtvrtek 20. července 2023

Dolmen

 Během zájezdu jsme si dopřáli mnohé z keltské historie, dolmeny, mohyly a další památky, jednu vám nyní přiblížím, chcete-li.

Milé KOČKY:

 Jsou lidičkové, že by je taková kamenná záležitost nechala  chladnými, že by to zastavení na irském venkově brali jako nudu nebo zbytečné zdržování, ale to já ne, pro takové zážitky jsem se tam trmácela, na to jsem byla naladěná a přesně to jsem chtěla vidět!














copak vám sem dám zítra?

19 komentářů:

  1. Jiřinko, to je teda krása! Nevzpomeneš si, prosím, kde to bylo? Energie z kamenů musela jen tryskat! Doufám, že jste si s vnučkou nabraly do zásoby 👍 Hezký den přeje Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já na závěr přidám celkový program dle cestovky. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jiřinko, to bude skvělé. těším se a zdravím moc. Pa E.

      Vymazat
  2. Naprosto chápu, Jiřinko! Měla bych to stejně.
    Děkuji za úžasné fotky a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, však jsem hodně zvažovala, s kým tam jet, zrovna Irsko bylo pro mne důležité. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to je něco úžasného a úplně chápu, že jsi to chtěla vidět a tu zajímavou krajinu si projít. Někde jsem to viděla ve filmech a vypadá to nádherně. Tam se myslím, natáčel i film Robin Hood. Soudím podle těch kamenných zdí. Děkuji za tuto parádní podívanou na kus zcela jiné přírody, než jakou známe u nás. Těším se moc na další fotografie. Hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tam jsou na mnoha místech tak magické stavby z minulosti, ale chtělo by to více času. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Taky bych určitě toto chtěla vidět, když už bych v Irsku byla. Je to zajímavá krajina.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts

    Pár takových “kamínků” by se mi líbilo v naší zahradě😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, mají na sobě různě tvarované prohlubně a v těch se drží voda a místy i zemina, rostou tam endemické rostliny, viděli jsme i pidiorchideje.Je to vděčné místo pro zvědavé turistky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Taková krajina mě nějak přitahuje.Je to přesně ono,co jsem si představovala
    o Irsku.A ještě vítr a mlha.To,když jsem četla knížku Na Větrné hůrce.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ona ta mlha tam asi často bývá, ale teď jsme ji zažili jen jednou a ještě nebyla tak londýnská. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko,zas moc hezké.My jsme dnes v Dobrušce a zítra jedeme do Opočna.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělá zpráva, Dobrušku i Opočno máme rádi, nedávno jsme to tam ale jen projeli cestou z výletu. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,taky bych to chtěla vidět.Tak si vybavuju Irsko z dokumentů,zelená barva,kameny,vítr,déšť,irská hudba.Věřím,že to musí každého nabít energií.Věřím,že jste byly s vnučkou nadšené,uchvácené tou nádherou.Měj hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, pouštím si ze 4 cédéček irskou hudbu a vzpomínám. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Fukcarinka- Jiřinko,nadherne záběry,ale tam přímo na místě,musí být kouzelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je to tam místy takové ,,obyčejně neobyčejné,, - ani se jim nedivím, že věří v duchy a skřítky. Jiřina z N.,

      Vymazat