středa 19. července 2023

Hortenzie

Nepřehlédnutelné jsou v Irsku, milé KOČKY, hortenzie ( podobně jako v Bretani ).












a jinde?









příště zase z jiného soudku...



24 komentářů:

  1. Och! A to jsem si myslela, jak krásné a velké keře mám... Jak vidím, jsme troškař!
    Jiřinko, moc děkuji za tu krásu!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné.Tolik pohromadě jsem ještě neviděla.
    Jiřinko,přeji hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, zatímco v Bretani jsou k vidění především modré, tady byly často i jiné barvy. Hezky se na to koukalo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko,to je nádhera taky jsem ještě takhle velké neviděla.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, naši cestovní medvídci si ty keře pořádně užili. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Tak to je tedy nádhera ! Ona ta vlhkost ovzduší jim svědčí.
    Díky za krásné fotky!
    Měj klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, tyhle byly blízko moři a divím se, že v zimě je ta sůl nespálí. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Óch Jiřinko, to je krása. Tolik různých druhů hortenzií, radost se dívat. Od dítěte miluji hortenzii - modrou a mám ji doma. Pouze škoda, že poslední 3 roky se začíná barvit do růžova, i když jsem zkoušela přidávat patřičná hnojiva a kyselou půdu, marné. A poslední roky mám ráda floxy se svými různými barvami, které mi tak trošku připomínají babičkovské zahrádky na venkově. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, taky obdivuji květiny z babiččiny zahrádky.Pivoňky, floxy, kopretiny, růže a ostatní.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko to je opravdová nádhera a ty barvy. Je zvláštní, že ty modré se nejdříve zdají být růžové a tím tvoří zajímavý keř. Líbí se mi moc vsechny. Krásné fotografie jsi zase nafotila. Hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tohle byly asi největší keře hortenzií, co jsem kdy viděla. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Hortenzie, moje láska!!! Mám jich sice také plnou zahradu, ale takové krásky zdaleka nemám, obzvláště v letošním suchu.
    Klidně mi je můžeš servírovat každý den😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tak to mám radost, že jsem ti osvěžila den. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Vítej doma))) Zdravím od moře a hltám pozpátku irské příspěvky. Parádní fotky a zážitky sis přivezla domů. Úplně závidím to chladnější počasí. Ale my tu máme taky fajn. Jinak miluji hortenzie a takhle velké jsem viděla na Azorech a nemohla jsem se od nich odtrhnout. Přeji poklidnou aklimatizaci a dodatečně vše nejlepší k výročí🥂
    Eva. http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, přeji ti krásný pobyt a šťastný návrat domů. Taky brzy ještě vyrazím na cesty, ale už ne tak daleko. Děkuji ti za nahlédnutí na můj blog. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, to je prostě krása! Hortensie, montbrécie, zelená tráva a kamenné zídky, hlodaše a vřesy, moře .......já to nejen vidím, ale i cítím vůni. Těším se zítra. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, proto jsem se o fotky podělila, abych lidem dopřála pohled na ty květiny, moc se mi také ty keře líbily. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Fukcarinka - Jiřinko, to je nádhera 👍Vítej doma🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, děkuji za hezké přivítání. Měj se prima. Téma Irsko mi pár dní vydrží...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko to je nádhera, to bych si přála mít doma kolem sebe... Moc krásné ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, jsou tu kdykoli k nahlédnutí i pro tebe. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko,to je nádhera.Taková záplava krásných hortenzií a ty barvy,skutečně pastva pro oči.Těším se na další příspěvky,fotky.Stále se vracím a znovu a znovu se kochám a ááchám.Moc krásně jsi všechno nafotila,moc děkuji za podívanou a přeji klidný večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, naši cestovní medvídci si tam taky připadali hezky a tak jsem je dost v těch krásných keřích pofotila, včetně mé starší vnučky. Byly to asi největší hortenzie, které jsem kdy spatřila. Jiřina z N.

      Vymazat