úterý 18. července 2023

Moc mi to nejde

 Jsem asi ještě po cestě nějaká nedopečená a tak mi to blogování tolik nejde, milé KOČKY. Ale, podívám se na fotky a ono mi to docvakne, co vám mám naservírovat - rozhodla jsem se, že nebudu dávat vše, jak to šlo chronologicky za sebou, vyberu jen to, co by vás mohlo zajímat.






z okna busu:




u moře:








Navštílili jsme několik skanzenů ( naše jsou mnohdy lepší ), různá místa u moře,  několik městeček a také hory, vodopády... bylo to pestré.










Jejich nejvyšší hora je vysoká asi jako Ještěd, ale vypadá vyšší.. Pohled na jezera z výšky byl impozantní. 

V lesích byly vidět dost často kapradiny různých druhů, cesmíny a další zeleň.



16 komentářů:

  1. Jiřinko, to je opět nádhera. Zajímavá krajina s ty domky s doškovými střechami jsou tamní raritou. To se nikde jinde nevidí. Hlavní je, že se vám tam líbilo a splnila sis dávný sen. Hlavně ať jsi zase brzy v pořádku, když Tě čekají další cesty. Držím palce, ať bolesti ustanou a jsi brzy zase fit. Přeji Ti krásný den a nožkám odpočinek ať zase jsi brzy v pořádku. Přece jen zájezd byl náročný a vyčerpávající.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, tak jsem nasadila léky a dnes už jsem šla na poštu, na nákup, ke sporáku a dokonce jsem si doma zauklízela! Na balkoně jsem otrhala odkvetlé muškáty a zalila všechny kytky.Proti včerejšku zázrak.Prádlo mi schne a zvykám si doma.
      Jsem moc ráda, že jsem to Irsko absolvovala, odklad by byl asi nerozum.
      Pozdravy do R. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Je to úplně jiná krajina než u nás, moc ráda omrknu všechny fotky, které nám svěříš!
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, je jich hodně, některé ne moc kvalitní, ale to víš, v pláštěnce a ve větru...ty z jedoucího busu si asi nechám, i když jsou mázlé, ostatní jsem vyházela.Moc tě zdravím a díky za přízeň. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásná krajina,zase něco jiného.Líbí se mi oblázková pláž a zelené plochy a kopce.
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, asi 4x jsme byli na delší dobu přímo u moře a ten vzduch je tam tak návykový...našla jsem tam jeden kámen asi jako dlaň ve tvaru srdce, ale byl těžký a tak tam zůstal.Mohl to být dobrý suvenýr.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    …zajímá Jířo, zajímá tahle čarovně zelená krajina!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, už jen projíždění po této krajině, s ovečkami, kravičkami, koňmi a zajímavými stromy bylo potěšení. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Tak na koupání to tam u moře nebylo, ale na podívání a vyfocení ano. Tolik zeleně! Krásně se na Tvoje fotky dívá.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, představ si, že se tam lidi i koupali, ale jak někdo v busu pravil, asi v neoprénu, kdo a jaké byl národnosti, nevím, asi Eskymák na dovolené ,,na jihu,,?
      Hezký podvečer ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko, moc krásné fotky všechno tak krásně zelené u nás už je tráva spalená mě by se tam líbilo nemusím velké teplo těším se na pokračování . Přeji krásný zbytek dne Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, škoda, že jsou Skotsko a Irsko tak daleko. Jinak i Wales je krásný.
      Těší mě, že ke mně na blog chodíš. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Fukcarinka- Jiřinko, máš můj obdiv🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, cítím, že to bylo letos tak daleko naposledy. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,domečky s doškovou střechou jsou roztomilé a pro Irsko typické.Ta zelená příroda,svěží vzduch to je daleko hezčí než teď u nás,kdy je příroda vysušená horkem,tráva spálená,žlutá,seschlá.Chtělo by to popršet,ale pořádně,vody je potřeba.A když jsi vzpomněla to Skotsko,to je taky můj velký sen,taky krásná země.Akorát,že tyto země jsou hrozně daleko.Bohužel.Jiřinko,odpočiň si a já se těším na další úžasné fotky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, když nám příbuzní do tlf. říkali, jaké je tu počasí a tam pršelo a bylo mezi 13 - 19 st., nemohli jsme tomu uvěřit! A pokud přestalo a vysvitlo sluníčko, měli jsme to za odměnu. Jiřina z N.

      Vymazat