úterý 25. července 2023

Krásné zahrady

 Tady a teď mám největší dilema, co zde uvést, protože zahrad a krásných jsme viděli hodně a díky častému dešti byly rostliny více než bujné.

Milé KOČKY: udělám to následovně: zveřejním fotky ze dvou zámeckých ( hradních ) zahrad:













v další to bylo zase jiné:




















smutný pes naznačuje, že pokračování bude zase až zítra, milé blogerky...




22 komentářů:

  1. Jiřinko,krásné rozkvetlé zahrady je to nádhera.Líbí se mi i sochy a zámek.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, toto je výběr ze dvou zámeckých zahrad. Ale nevím, která je hezčí. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, nevím, co mám obdivovat dřív - květy, upravené záhony, koncepty zahrad nebo ty nemovistosti v pozadí... Ach, krása!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, moc ráda jsem to dala všem na odiv - i když jsou asi hezčí v reálu.
      Tam asi moc s konví zahradník nechodí.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. http://es-ideas.blogspot.com/
    Jako v botanické)))) Líbí se mi úplně všechno. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky, snad to moje fotky dokážou trochu přiblížit. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Ty mi děláš radost!
    To je pastva pro moje oči, jsem z toho úplně v “ rauši” .
    Nechceš tam jezdit častěji😁!?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, pokud by dělali zájezd na jih Anglie do zámeckých zahrad ( byl kdysi v nabídce ) přeplavu Lamanš zas.Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko to je paráda. Ten hrad nebo zámek s mnoha věžičkami je velice zajímavý, také mě zaujaly květy, které jsem ještě nikde neviděla. Moc hezká podívaná. Doufám, že si pohodově užíváš dovolenou na Slovensku a že máte hezké počasí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky za přání, hezké to bylo tam i onde, ale letos je mi všude déšť v patách. A nejen tam.Taky v botách a pláštěnka se stala součástí výbavy.
      Ale - časem člověk uschne, dřív, než mu na severní straně naroste mech.
      Pa a měj se moc hezky, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Každá jiná, každá krásná po svém.
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  7. Ta poslední fotka mi přijde fascinující, krásná scoha a úplně zarostlá mechem, má to v sobě jakousi desolátní krásu. A všechny ostatní fotky jsou taky super, zřícenina je působivá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, bylo tam takových soch hodně a mám spoustu fotek, zahrady nabízely zajímavá zákoutí. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Ahoj Jiřinko,zahrady jsou krásné jen si sednout a kochat se.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, my jsme sice neseděly, ale pomalu jsme toho hodně prošly.Moje zvědavost na další zahradní úpravy byla značná. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. JIřinko, ten zámek je nádherný. Je vidět, že příroda si déšť užívá a evidentně ji prospívá. Nádherná svěží zeleň a bohatě kvetoucí zahrady, paráda. My máme na chatě už trávu téměř vypálenou, zahrada by si pořádná déšť už zasloužila. Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tam o vodu nouze není a podle toho to vypadá. Ale mému fotáku by se občas sluníčko líbilo. Ahojky. Tvé zahrádce přeji pěkné počasí - ve dne sluníčko a v noci zahradnický deštík. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Fukcarinka - Jiřinko,oko se potěšilo🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, výborně, tak v tom budeme pokračovat? Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,nebyla jsem tady,tak komentuji zpětně.Zahrady jsou nádherné,dovedu si představit,že tam sedím na lavičce a jen se kochám tou krásou.Obdivuji zámek,květiny,ty barvy,úplně cítím jejich vůni.Moc si mně potěšila,krásné fotečky.Jsem ráda,že si tak hezky plníš sny.Taky se snažím,jde to sice pomalu a ve dvou by to šlo lépe( byla bych ráda i za nějakou Janu,hi hi)ale i tak to je fajn.Jiřinko,děkuji,že jsem se mohla podívat.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já ti rozumím, moje sestra má také trochu problém, když někam jede, že nemá partnera.
      Já jsme jela jednou s cizí paní ( cestovka doobsadila ) a moc jsme si nesedly. Jiřina z N.

      Vymazat