pondělí 17. července 2023

Tak si vyšlápnem?

 Zájezd je od toho, aby se co nejvíc vidělo a navštívilo, program se musí dodržet, tak žádné zdržování a jdeme na to, milé KOČKY.

A že chvílemi prší, prostě to musíme vydržet a deštníky i pláštěnky nevezeme sebou jen tak pro parádu.

Zavzpomínala jsem si hned první den na Skotsko, které jsem si nadělila k padesátinám a nyní, po dlouhých 25 letech, jsem se odměnila Irskem.























poutač:


to se vám to dívá, doma, v suchu, milé blogerky...

21 komentářů:

  1. Jiřinko, tak tenhle zájezd docela závidím. Musel to být fantastický zážitek, s tím počasím se musí počítat, to k Irsku prostě patří. Ještě o trochu víc by mě lákalo Skotsko, to je takový můj sen, ale snem už zřejmě zůstane. Ty teď odpočívej, opatruj se a já se budu těšit na další fotky, pá 👍😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, máš pravdu, Skotsko bylo pro mne zjevení, ale taky mi to lépe chodilo, byla jsem o 25 let mladší...Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lezarts
    …to máš pravdu! Ale trocha té vody by nám tu bodla😁.
    Už se moc těším na další sérii reportáží, míst které mě lákají a kam to už asi nestihnu zajet na kafe😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, nikdy nevíš, kde na tebe co pěkného vybafne! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, tak to je nádherná příroda. To by se mi líbilo. Krásné fotografie jsi mám ukázala. Na mnohých fotografiích řeky je vidět, jakou má voda sílu. Nádhera Jiřinko. Tak se kochám tou krásou. Krásný den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, bylo to tam působivé a snad i další fotky z jiných míst budou ke koukání. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko milá, mám velkou radost, že Tě Irsko okouzlilo a že se Ti splnil sen. Moc Ti přeju, že se Vám to s vnučkou takhle krásně povedlo. Irsko je asi to nejkrásnější, co jsem měla možnost projet. Příroda, památky, muzika, lidi.... A nádherné mraky. .My jsme rozlišovali déšť a mrhoulení a dost jsme se tím bavili. Jó, tam bych sbalila baťůžek hned asi i teď. U se těším, jak budu cestovat s Tebou. 🌞🌞🌞
    Já zítra cestuji na odběry, ale to zas tak zajímavé není 😉
    Tak zatím pa. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, to mám radost, žes to tam prožila a můžeme spolu vzpomínat. Snad ti moje neumělé fotky přinesou něco hezkého do života.Přeji ti přijatelné výsledky a mne to čeká počátkem srpna.Do té doby chci užít svobodného života co nejvíc.
      Pa a pozdravuj maminku. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné fotky tu máš na památku Jiřinko . Kamarádky syn tam žije už několik let . Je tam chladněji než tady a více prší ♥ V tichosti závidím , že se někam podíváš ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, byli s námi i tací, že už měli deště dost a toužili po Andalusii a tu bych taky brala.
      Cestou domů mi jedna paní vyprávěla, jak byli v Kostarice, Brazílii a Vietnamu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. To je taková nádhera.Irsko jsem si zamilovala už kdysi jako mladá díky několika filmům.
    Teď tam byla neteř a tak jsem se kochala fotografiemi.A teď budu znova.
    Moc se těším na tvé cestování.Jsi úžasná.Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jiřinko, krásné fotky hned bych se tam vydala moc se těším na pokračování.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, je to tam moc krásné, ale u nás taky.Dobrou noc. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Fascinující, Jiřinko! Na fotky jsem se dívala už včera, dnes a stále nemám dost - úchvatné!
    Máš můj veliký obdiv, musel to být hodně náročný pobyt i cestování!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, těšila jsem se na tento zájezd 20 let a mezitím jezdila jinam, až mi vyrostla vnučka - spolucestovatelka a splnil se mi dávný sen, mezitím cena dvakrát vzrostla a já jsem hodně zestárla, ale nevadí.
      Už mám na seznamu další místa. Pa a měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko tak krásná příroda a ta zeleň ! Teď bych se tam nejradši přestěhovala a vrátila se až v říjnu :o). Odpočiň si, pa. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji ti a až se u tebe na blogu něco spraví, budu i komentovat, u tebe jsou superlativy na místě.Ty jsi tááák šikovná a originální, trakovou babiLenku by chtěl každý.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krásně jsi nafotila krásu. Určitě to byly náročné výšlapy, ale stály za to.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, bylo to fajn, i když nám často pršelo. Ale nejsme z cukru. Bylo to zas trochu jiné, než jiný zájezd, bydlelo se u rodin, snídaně a večeře a mnohdy malé svačinky jsme dostávali od domorodců. Tak jsme trochu nahlédli i do jejich soukromí.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,to je skutečně nádhera! Irsko je krásná země,nikdy jsem nebyla,ale znám z dokumentů,filmů.Fotky které jsi sem dala,jsou krásné,pořád na ně koukám a říkám si,že to bylo jistě náročné,ale zase se ti splnil cestovatelský sen.Ta příroda,ta všudypřítomná zelená,kochám se,kochám.Moc se těším na pokračování.Hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já takto ještě mlsně koukám na zájezd do Španělska + Portugalska.
      Taky Řecko, Sicílie a Malta, Dánsko, Norsko - Makedonie a Albánie???
      Zatím se utěšuji, že cestování ještě nepověsím na hřebík, ale - kdo ví. Jiřina z N.

      Vymazat