sobota 15. července 2023

Moje manželství

 Milé KOČKY, co jste čekaly?  Že těch 45 let od svatby - výročí máme 15.7. - budu detailně popisovat - no, tolik času nemáme!


Letos je to samé výročí a oslavy zatím téměř žádné, to je mi pořádek!
Dnes večer bych se měla vrátit domů, právě včas?


22 komentářů:

  1. Moc se na tvůj návrat (stejně jako tvůj manžel) těším.
    Jiřinko, šťastnou cestu domů! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to jsi hodná, i já jsem se těšila mezi ,,své,, blogerky. Jen se musím aklimatizovat a pak třeba něco vyplodím i na blog. Zatím přeji klidný večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,také přeji šťastný návrat domů!A k výročí blahopřeji,45.let,paráda.Měj krásné sluníčkové dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo.Děkuji ti za přání, snad už to spolu s mužem doválčíme, Moc tě zdravím a těším se, že tě možná nějakou tou fotkou z cest tady obdaruji. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Gratuluji k výročí a šťastnou cestu domů. Už se těším na Tvoje fotečky a povídání.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc ráda sem něco z cest přidám, jen co se dám dohromady. Měj se hezky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,i já se připojuji a gratuluji.Tesim se na fotky a povídání.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, brzy se do toho pustím a snad se to bude líbit. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Šťastný návrat a…třeba tě doma nějaké milé oslavy čekají😉
    Každopádně, já nedočkavě očekávám oslavy Tvých cest na blogu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, všechno je jinak a brzy se pustím do vysvětlování a popisování, vydrž. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko blahopřeji k vašemu krásnému výročí, přeji ještě mnoho spokojených společných let a samozřejmě Tobě i Verunce šťastný návrat domů a těším se na fotografie ze zájezdu. Krásné a pohodové dny i když je pořádné teplo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji ti za upřímné přání, domů jsem se dostala až dnes, v neděli, přespala jsem u dcery a domů mě i kufrem a jinou batožinou odvezl zeť autem, vezl mladší vnučku na další tábor na Jablonecko a tak jsme to spojili.
      To teplo tady nás po dojezdu překvapilo všechny. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko milá, upřímně blahopřeji Tobě a Tvému manželovi k safírové svatbě a přeji mnoho dalších spokojených let.
    A také přeji šťastný návrat domů a až si odpočineš a utřídíš myšlenky i fotografie, tak se těším na Tvé vyprávění. Tak s Verunkou ve zdraví dobře dojeďte!
    Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, dvacet let jsem se na Irsko těšila a často přemýšlěla s kým tam jet, až mi dorostla starší vnučka ve vhodnou společnici a jsem šťastná, že se tam se mnou vydala.Tobě i tvé mamice přeji krásné dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Fukcarinka - Jiřinko,velká gratulace k výročí,to je hodně prožitých společných let. Přeji pohodový návrat 🍀🌹🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, to je milé, zájezd se vydařil a 45 let uteklo od svatby jako voda. Moc ti děkuji za návštěvu na mém blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Ahoj Jířo, jak jsem slíbila, tak plním. Máš moc hezký blog. Jsem ráda, že jsem tě mohla poznat na naší společné zájezdové dovolené do Irska. Jsi prostě čupr babča. ;-) Byla to legrace. Přeji ti mnoho zdraví a sil na další výlety.

    Gabča z Irska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Gábinko, jsi jedna z několika fajn lidí z našeho zpívajícího busu, kteří mi uvízli v paměti ( aby ne, když je to ještě čerstvé ) a nikdy na tebe nezapomenu, jsi prostě bezvadná a super ženská. Takového kamzíka hned tak člověk nepotká.
      A také na paní Lenku, Jirku a jeho rodiče, Petra, to jsou lidi, na které budu ráda vzpomínat, společně s místy, která jsme navštívili, a jak jsme se s vnučkou domluvily, některé momenty ( počasí) vymažeme z hlavy. Přeji, ať máš pořád důvod ke smíchu a být ráda na světě. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, přeji šťastná návrat a blahopřeji k výročí. My budeme mít v září už 50 společných let. Letí to letí 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsi moc hodná a děkuji ti, tohle je moje druhé manželství, první manžel zemřel, když bylo dceři 7 let.
      Tak ti přeji pěkné letní dny Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, když takto ráda cestuješ a zdraví to dovolí naplánuj si na srpen příští rok Dudácký festival . Přijedou sem dudáci z celé Evropy a je to moc hezké Jbude t od 22- 25.8.2024

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, skvělý nápad, už jsem dudáky viděla ( i české ) v Edinburku a jinde, tak proč ne ve Strakonicích. Díky za tip.
      Jiřina z N.

      Vymazat