středa 5. července 2023

Pusto, prázdno

 Po dlouhém přemýšlení jsem se, milé KOČKY, rozhodla, že letos vyzkouším novinku: přimělo mne k tomu moje plánování prázdnin a letos to vyšlo následovně:

Jelikož jedu od 4.7. do 15.7.2023 na dlouhou a složitou cestu se starší vnučkou, bude tady v první polovině července prázdninový režim a žádné příspěvky. Jakmile se vrátím ( a věřím, že to zvládnu ) tak udělám pro svůj blog a jeho případné návštěvníky vše, co je v mých silách, o jednotlivých zážitcích a dojmech napíšu a fotky určitě zavěsím.

Pak si dáme jeden jednodenní s Janou 21.7. a snad stihnu zpracovat i ten...

Protože ale 24.7. jedeme s Janou na další zájezd na opačnou stranu Evropy a vracíme se až 30.7.2023, bude tady zase chvíli volno až do začátku srpna, kdy vám nepřítomnost určitě bohatě vynahradím. Jen abych byla zdravotně způsobilá a duševně čilá! To není nic, co bych jen já mohla ovlivnit.

Takže, budeme se na sebe vzájemně těšit a po delší době vám pak zase něco - možná i zajímavého? - z cest naservíruji.

Všem blogerkám a blogerům, kteří najdou cestu na můj blog, přeji krásné prázdniny a nádherné počasí, dobré světlo a spoustu báječných zážitků, povedených snímků a šťastné návraty domů. 

Jiřina z N.

fotky jsou z Bretaně, kde jsem byla kdysi...a co myslíte? - líbilo se mi tam moc!






Jelikož odjezd byl 4.7. v 18.00 hod. od metra ve Stodůlkách - tak víte, že už jsme za horami a nemohu tady komentovat.

Už teď se na vás těším.
Posledního července mě čekají velké odběry a prvního srpna paní prof. na Karláku, na to se netěším, ale život už je takový, jednou jsi dole a jednou nahoře...( paní prof je sympatická, to jen léčba míň , do té doby, děj se vůle boží )



42 komentářů:

  1. Jiřinko,jsi neuvěřitelná cestovatelka.Užij si krásně cestování a moc se těším až nás na blogu
    seznámíš s místy,které jsi návštívila.
    Fotografie z Bretaně jsou nádherné.
    Krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nazdárek, milá Jitko, už jsem doma a cítím únavu, ale dám se dohromady a než zas popojedu o kousek vedle, něco sem i přidám.Taky bych si ráda naordinovala obchůzku po oblíbených blozích, kde jsem 14 dní nebyla. Přeci jen jsem malinko závislák.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, máš úžasné plány a moc a moc ti přeji, aby všechno klaplo! my si to pak užijeme na tvých fotkách.
    Přeji opravdu a od srdce krásné dny! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to byl přímo šok, když mi manžel psal smsku, že jsou tady vedra, neb v Irsku to bylo jinak.Zdravím a mávám Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Bretaň - to je taky láska na první pohled. A když kvetou óbr hortensie na pobřeží..........
    Krásné a hlavně pohodové léto všem na blogu přeje Eva
    A těším se, až se Jiřinka vrátí - to zase bude krása střídat nádheru 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, hortenzií jsem si nyní užívala i v Irsku a jakých. Později nějaké fotky vyhledám. Přeji krásný, nedělní večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, užij si to a šťastný návrat domů přeji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, na tebe jsem dnes musela myslet, když jsme jeli na Bedřichov a kličkovali Jabloncem. Pa, pa KOČKO: Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Přeji cestování v pohodě ! Užij si to a je jasné, že na fotky se moc těším.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, ty jsi zlatá, vždy mě nadchneš. Moc se těším i na tvůj blog, jen co dospím hodiny strávené na cestě.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Tak ať se vše podaří nejlépe, jak to bude možné, a zase se těším brzy na shledanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře, to by jeden neřekl, jak rychle uteče čas 12 dní na zájezdu. Ale to znáš, že?
      Zážitků a fotek jsem dovezla docela hodně. Pa a sejdeme se u tebe nebo u mne na blogu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Jířo, přeji vydařené cestování a tím pro nás krásné čtení
    a
    hlavně pak uspokojující doléčení!
    A dobrý vítr do “plachet”❣️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tedy po pravdě plachetnice jsem viděla, ale mezi Calais a Doverem a dále mezi Hollyhead a Dublinem jsme to brázdili pořádnými kocábkami.
      Brzy přidám třeba i foto. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko to jsou moc hezké fotografie. Vy už jste na ostrovech a tam vám oběma přeji ty nejkrásnější zážitky a hlavně pěkné počasí a opravdu si vše užívejte plnými doušky. Šťastné cestování přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tvoje přání a moje čarování občas zdárně vykouzlily i chvíle bez deště. Nakonec to k Irsku patří.
      Moc mě těší, že mi někdo přeje tak hezké věci. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Fukcarinka - Jiřinko, přeji pohodovou cestu i návrat . Vyšetření ať dopadne co nejlépe🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, od paní prof. jsem dostala od léčby prázdniny a tak si mohu dovolit to cestování, ale pak bude zase na lidi přísnost!
      Já se mám.
      Dcera byla s manželem týden tam někde u vás na severu Moravy.Moc tě zdravím.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Přeji moc zážitků na dovolené. Už teď se těším na příspěvky.
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, já se zas těším na pochůzku po spřátelených blozích, jen co se vzpamatuji z únavy po cestě.
      Pěkné letní dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Ahoj Jiřinko,přeji krásné cestování a vyšetření ať jsou vpořádku.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, moc ráda bych všechny hodné lidi vzala sebou. A taky tebe. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Máš hodně natřískaný program. Tak šťastnou cestu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, dopadlo to dobře, zvládla jsem to, kupodivu, sice s odřenýma ušima, ale prolezla jsem zkouškou vytrvalosti.Možná to byl můj poslední dlouhý a drahý zájezd, ale ještě se uvidí, kdo z koho - já nebo nemoci.
      Pozdravuji a také naši cestovní medvědi tebě a syna zdraví, jeli s námi ti dva, které znáš, jeden spací mé vnučky a jeden prťavý můj.
      Pac a husu.Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Ať ti vyjdou cestovatelské plány. A my se budeme těšit na fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, díky, dokonce jsme vyfotili i nějaké ty veverky! Živé a i plyšové.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko,přeji mnoho krásných zážitků.Teda máš to našlapané.A to je dobře,hlavně si to vše krásně užij ve zdraví a my se budeme těšit na žasné příspěvky,na tvé fotky a dojmy.Šťastnou cestu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, to je hezké od tebe. Cestování je prima zábava, a když mohu, zmíním se i na blogu, kam mě kroky zavedly. Tak snad bude příspěvek o Irsku zajímavý i pro tebe.
      Ahojky a měj se co nejlépe.Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Jiřinko, přeji moc a moc skvělých zážitků, šťastnou cestu tam i zpátky a budu se těšit na nové fotečky. Měj se, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  16. Jiřinko krásné cestování, užij si to a hlavně návrat domů plný nových sil a energie♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, jsi moc hodná, to víš, po takové cestě je únava znatelná, ale já to doženu. Zdravím do Str. Jiřina z N.

      Vymazat
  17. Jiřinko máš ty prázdniny nadupané... Tak si to hezky užij, pa. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, vedle mne přes uličku seděla paní Lenka a byla hodná jako ty. Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  18. Jiřinko, ty jsi velká cestovatelka! Přeji ti krásné cestování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ale to snad ne, jen se občas vybičuji ke splnění nějakých starých snů.Sama se tomu divím, že tento mi ( sice asi po 20 letech ) vyšel. Bylo to náročné, ale spokojenost. Pozdravy do C. Jiřina z N.

      Vymazat
  19. Jiřinko, to jsou krásná místa akrasne jsi vše nafotila. Teď jsi zase na jinak zajímavém pobřeží. Myslím na Tebe i vnučku a určitě se máte bezvadně a užíváte si krásné krajiny. Přeji vám krásné cestování i poznávání nádherných míst a já se těším na fotky. Mějte se fajn obě. Krásné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, však jsem nakonec ráda, že to vyšlo až letos a mohla vnučka jet se mnou,byla to vzorná spolucestovatelka.
      Ani já ji jsem asi neprudila. Jiřina z N.

      Vymazat
  20. Jiřinko užij si hezky všechny výlety a dovolené, hlavně se v pořádku vrať ! Moc zdravím, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to uvidíme na konci července, zda vše klaplo podle plánu.Už bych potřebovala najít nějaký dobrý a levný obchod s náhradními díly na dolní končetiny.
      Už si zase zvykám na domov. Jiřina z N.

      Vymazat
  21. Jiřinko, potvrzuješ moje tvrzení - člověk má cestovat, pokud má na to podmínky a zvládne to i po fyzické stránce! Obdiv vnučce, je šikovná, když vezme babičku na takovou cestu. Nevím, kolik takových vnuček je, ale spíše to běžné není 👍. Je dobré mít takového parťáka hlavně do zahra... Přeji, aby veškeré cestování bylo bez zádrhelů a načerpaly jste novou energii. Šťastný návrat! 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, to já jsem vzala ji, od loňska jsem ji zpracovávala a letos to dostala od rodičů za maturitu...ale byla třeba v Londýně už předtím se školou a taky dvakrát s rodiči, navíc mluví anglicky a francouzsky, tak fungovala jako můj tlumočník.Jsem na ni pyšná.
      Pěkné prázdniny ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat