úterý 4. července 2023

Přídavek

 V pondělí večer mi volala kamarádka z Kravař od Opavy a připomněly jsme si zájezd do Normandie, kam jsem ji ,,vytáhla,, - už je to několik let, ale vzpomínáme na to obě rády. Aby ne, bylo to moc fajn a Dáša byla skvělá společnice.

Milé KOČKY, na dnešek jsem měla připravený příspěvek, který jsem ráda odsunula na zítra - a dnes na počest Dášky sem přidám pár fotek z té Normandie. Možná, že si některé řeknete, že už jste část těch snímků u mne kdysi viděly, ale risknu to:


























Tož, hezké prázdniny a mějte se báječně.


24 komentářů:

  1. Jiřinko, ty mi dáváš! Vždycky se tady ráno mrknu na fotky a mám chuť všeho nechat a jet...
    Děkuji, pokochala jsem se.
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, však já u tvých fotek mám podobné pocity...Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,vzhledem k tomu,že jsi největší cestovatelka,tak pořád něčím překvapuješ.
    A já si vůbec nemohu pamatovat,zda jsem některé fotografie viděla.Na většině místech
    v zahraničí jsem nebyla a proto se vždy ráda podívám.Opět jsi nás vzala na úžasná místa.
    Moc děkuji a přeji hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to bych netvrdila, znám lidi, že cestují víc a dál, než já, ale i tak jsem ráda, že jsem měla tu příležitost leccos navštívit. Tak snad i to, co mne teď čeká, bude ke koukání. A pak - v Česku je tak krásně, že když přijedu domů, mám chuť se někam tady podívat.Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, tak to jsou zase moc zajímavé fotografie, krásné pobřeží, zajímavé hrázděné domy, moc hezká podívaná. Děkuji Ti a přeji krásné cestování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji za přání a snad nám pršet nebude, případně ne moc dlouho. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Ty mě rozmazluješ, dnes dokonce Monettova zahrada🌸👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tou zájezd začínal a byla pěkná, bylo to moc hezkých 9 dní. Líbily se mi vesničky i zámecké zahrady, těch jsme viděli několik, A také ta sýrárna stála za to.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, tolik krásy. Moc ráda koukám. Zdravím Dášku z Kravař. Není to do Kravař daleko, tak tam jezdíme kouknout na zámek a projít se kolem golfového hřiště. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Iwko, možná k Dášce pojedu ( později ) na návštěvu.Tam kolem Opavy je toho také spousta, kam jsme se jeli podívat. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Když jsou to krásné fotky z krásných míst, tak je člověk může vidět i víckrát :-).
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty jsi laskavá! Já jsem zatím měla na zájezdy štěstí, že většinou byly bezvadné. Snad i ty, co mě čekají, budou takové. Moc tě zdravím a přeji hezké léto. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, parádní fotky z nádherného zájezdu. Muselo to být skvělé, fotky to dokazují, díky za ně 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to byl také jeden z krásných zájezdů. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,krásné fotky a moje oblíbené hrázděné domy.Zájezd to musel být parádní,zase jsem se pokochala.Děkuji za podívanou.Přeju krásný den! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tam se mi také moc líbilo a program zájezdu byl povedený. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Fukcarinka- Jiřinko,měly jste super výlet . 👍

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné. Jsi velká cestovatelka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, znáš to, člověk pro to, co ho baví, udělá hodně. Ale někdy to moc nejde.
      Díky za všechny příležitosti, kterých se mi dostalo.Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Květuško, děkuji ti, měj se báječně, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat