pondělí 3. července 2023

Tak ještě pondělí

 Zkusím pro své oblíbence, návštěvníky blogu , připravit něco na pondělí, než se zítra ztratím někde na cestě za dobrodružstvím:

Milé KOČKY, co takhle dát si kousek Polska? 

v Poznani mají kozlíky na radnici:




 
a české turistky v kavárnách:




město Toruň a výhledy z věže:




Gdaňsk - dobrá volba!





Varšava:




Krakov:





pěkný celý týden, co týden, celé prázdniny! -  přeji všem...


20 komentářů:

  1. Jiřinko, s tebou pojedu kamkoli. Ty jsi vždycky vzorně připravená a víš, co je za rohem! To mám moc ráda!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to je hřejivá pochvala. Díky. Hnacím motorem je mi zvědavost - dějepis a zeměpis mě bavily od mládí. K tomu čtení a touha vidět místa, o kterých jsme třeba četla.
      Přeji poklidné i vzrušující prázdniny. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko,hned po ránu tolik hezkých fotek.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, čeká mě pořádný fičák a prověrka, zda ještě mohu normálně fungovat.Po návratu vše tady zveřejním. Ahojky, Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to je opět krásný výběr navštívených míst u našich sousedů. Děkuji za prima podívanou a přeji ti krásný cestovateský týden a hezky si to s vnučkou užijte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, možná pošleme nějaké foto v průběhu? Uvidíme. Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Parádní nakouknutí. Z Tvého výběru jsem navštívila jen Varšavu a Krakov.
    Přeji pohodové dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, byla jsem v Polsku na velkém okruhu dvakrát a pokaždé to bylo malinko jiné, ale jela bych zas a v programu byla samá atraktivní místa, třeba město Olštýn se mi dost líbilo a hlavním tahákem byl hrad Malbork.I jeden den u Baltu stál za to.
      Hanko, těším se na viděnou tady zas po 15.7.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. No to jsou krásné fotky! Polsko mne hodně láká! Posledně jsme projížděly kolem SkyTower ve Wroclavi a mám to pořád v hlavě, že tam musím jít :) Krásné léto přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristino, vítám tě na mém blogu, kolem této stavby jsme jeli asi 2x - 3x při zájezdu, ale nevyjela jsem tam nahoru, zato město mám obšlápnuté už za několik návštěv dobře.Je pěkné v létě i o adventních dnech.Jediné místo, kde se mi v Polsku moc nelíbilo, byly Sopoty.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Hezký prázdninový koktejl😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, jak přijdou tyto dny, hned si vzpomenu na nějaký zájezd a jela bych znova.Zítra startuji a doufám, že vše dobře dopadne. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Budu se muset do Polska znovu vydat.Jak zjišťuji je tam tolik zajímavostí a
    není to hlavně daleko.
    Jiřinko,užij si hezky nadcházející dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tomuhle přání ráda vyhovím a budu mít na to pár dní, abych to do detailu splnila. Tak ještě poprosím o pěkné počasí a uvidíme, jak to dopadne.
      Já tobě i ostatním blogerkám, které ke mně chodí, také přeji krásné letní dny.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Ano,Polsko,loni na dovolené v Gdaňsku bylo krásně,moc se mi tam líbilo,jen jsme toho moc nestihli.Byli jsme hlavně u moříčka,pak jeden celý den v historické části( psala jsem ti to).Letos právě vybírám dovolenou a přemýšlím,že si zopakujem Polsko a podíváme se na více míst.Tak uvidíme,ale nejspíš ano.Jiřinko,děkuji za připomenutí a přeju ti,ať se vše vydaří a těším se na další tvoje nádherné příspěvky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já jsem zatím s výlety na kratší i delší čas do Polska byla spokojená a spolu se Slovinskem a Maďarskem to považuji za bezpečnoiu zemi. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Moc krásné fotky. Užij si také všechny zájezdy, na které se vydáváš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, o to se vždy snažím, když už někam jedu. Tobě také přeji krásné cestování se synem. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krásná vzpomínka fotek na Polsko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, zdravím tě a díky za zastavení se na mém blogu. Jiřina z N.

      Vymazat