sobota 1. července 2023

První prázdninový

 První prázdninový den - a ještě sobota, to si zaslouží něco pěkného, že, milé KOČKY?

Já osobně pojedu dnes odpoledne pogratulovat naší vnučce k včerejším narozeninám, než se ona v neděli odebere do města Tábora na 14 dní ( a pak ještě na týden do Jizerek ) - už má svoje záliby, prázdniny možná částečně stráví i se mnou? mají něco v plánu i s rodiči a její sestrou.

Napadlo mne, že by se sem na dnešek hodilo trochu té Itálie, a tím rozhodně nemyslím nějakou slovní šarvátku mezi manžely či létající talíře při takové slovní rozepři.

Však třeba Jana, moje bývalá kolegyně a současná častá spolucestovatelka ví, o čem mluvím, jely jsme spolu do této země několikrát, pokaždé na jiné místo a klidně bychom si to s přehledem zopakovaly: 



























možná jsem některé ty fotky už kdysi na blog dala, ale kdo by to za ta léta sledoval?

Bydleli jsme v Montecatini Terme, navštívili město Lucca, Giardino di Villa Garzoni Collodi Pescia, další parky ve Villa Grabau, Villa Reale a krásný výlet byl v Cinque Terre...a podívali jsme se do města Specia, pluli jsme lodí a mnohé další atraktivity.


28 komentářů:

  1. Jiřinko, díky za tu nádheru. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, pro mne je to jedno, Čechy, Itálie, nebo jiný kout Evropy, když je to tam bezpečné a hezké, jedu se podívat moc ráda.Jen ten přibývající věk a neduhy mi házejí klacky pod nohy. Hezký víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,vybrala jsi nádherná místa.Úžasná zahrada
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, je to oblast, odkud pochází Pinoccio. Zahrad jsme tam viděly několik a jedna hezčí než druhá.Však se podle takových dělaly zahrady i tady u našich zámků.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, do Itálie kdykoli a s nadšením!
    Přeji krásnou sobotu! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tohle byl zájezd s názvem Barokní zahrady a začínaly jsme v Lucce.Jeden čas jsme s Janou takové zájezdy se zahradami vyhledávaly.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, krásné fotky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivertko, snad jsem vybrala fotky, kde je vidět, o co tam šlo a bylo tam v jedné té zahradě i Motýlárium. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, ty jsi taková kočka toulavá, díky ti za to, jinak bych taková krásná místa nikdy neviděla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, byly doby, kdy bych cestovala pořád, třeba každou sobotu po rozhlednách v ČR. Ty jsi mladá, vy toho s rodinkou ještě uvidíte!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Na fotky z výletů s kamarádkou se vždycky krásně dívá. A dnes je to zpříjemnění zatím pošmourného mokrého rána.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, chtěla jsem naladit návštěvnice svého blogu na prázdninovou notu. Pa a užij si každičký den. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,krásná zahrada,úžasné fotky.Do Itálie se určitě nepodívám,takže jsem ráda za návštěvu u tebe.Přeju krásný den,užij si to s vnučkou.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, třeba se podíváš, co ty víš?
      Ale i u nás je spousta krásných zahrad...Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Fukcarinka- - Jiřinko, moc hezká procházka , navstila jsi krásná místa.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je to na mne už daleko, ale jsem ráda, že jsem se tam podívala. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, to je nádhera. Nemůžeš přidat popisky, odkud ty fotky jsou? V Itálii jsem nikdy nebyla, ale chystám tam. Zahrady by mě moc zajímaly.

    OdpovědětVymazat
  10. Lezarts
    Jsem v takovém okouzlení, že ani nemám slov!
    Doufám, že jsi si užila hezkou oslavu😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to fajn rodinné odpoledne. Dcera, zeť, dvě vnučky a dvě babičky.
      Renátko, měj se fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Krásné fotečky. Moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  12. Jiřinko, to byl určitě moc hezký zájezd. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, Cinque Terre bych jela znova ještě dnes. Měj se nedělně. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, to je krása. Takové pohlazení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, my jsme jeden čas jezdily hlavně na zájezdy, kde byly k vidění pěkné zahrady.
      To mě moc baví. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko, to je nádhera. Lze usoudit, že mnohé kompozice zahrad našich zámku jsou stavěné podle italského nebo francouzského stylu. Je to nádhera. Díky za návštěvu zahrad v Itálii a přeji ti krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, oni si zdejší šlechtici často zvali architekty z Itálie i z Francie. Až budu mít čas, mohla bych přidat pár snímků z jiných zahrad, třeba od jezera Como?
      Jiřina z N.

      Vymazat