středa 23. srpna 2023

Letní putování III.

 dokončení:

využila jsem pěkného počasí, které pod Ještědem nebývá pravidelem a rozjeli jsme se přes Křižany do Kryštofova Údolí - tady jsem si ,,trochu,, poběhala obec, ale pozor, zatím asi jednu polovinu a tu druhou jsem si ,,schovala ,, na příště, já se sem totiž vrátím, nejspíš s kamarádkou vlakem, abych měla více času.

Přeci jen, když víte, že partner sedí v autě, nemáte klid na focení, jak byste si představovaly, že?

Milé KOČKY - zatím jsem ukořistila tyto fotky:







právě projížděl vlak směr Liberec...


























tentokrát vím, že kvantita vyhrála nad kvalitou, ale nešť...

Mnoho let jsme tu nebyli, párkrát jsme jeli vlakem po této trati z Č.Lípy do Liberce, ale mnohé jsem už zapomněla...

Chci jen dodat, že jsme pak přes Chrastavu odjeli na oběd do naší oblíbené restaurace poblíž Lvové a odtud přes Nový Bor, Českou Lípu a Mělník domů, to už byla samozřejmost. Byl to vydařený den. A představte si, že práce na mne doma počkala!!!

20 komentářů:

  1. Jiřinko, připomněla jsi mi krásné místo Jizerských hor. Obec má domky jako malované, barevnými břidlicemi obložené štíty, což je zajímavosti severu Čech. Kolik barevných druhů břidlice se v různých lomech těžiloa pak se mozaikově zdobily štíty, které tak jsou chráněny proti drsným povětrnostním podmínkám a při tom ještě krásné. Přeji Ti moc hezky den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já obdivuji ty tyčkové ploty, brání pronikání lidí a psů a přitom dovolí nahlédnout do zahrady...Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Je to krásné místo a kouzelné chaloupky.V takovém jasném dni,kdy slunce má ostrý svit,
    se mi fotí také špatně.Teď jsem to zažila 2x po východu slunce.A s manželem to mám stejné,lítám jak blázen,aby na mě v autě dlouho nečekal.Nechce chodit...
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, což o to, manžel by i chodil, ale už má nemocné nohy. Pokud to není po tmavém lese, chodím klidně i sama.Užívej si léta. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko,moc krásná krajina a hezké fotky je tolik krásných míst,kde jsem ještě nebyla.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, někdy je těžké najít místa, kam jet, protože podle manžela už jsme všude byli.
      Ono stačí zajít k Labi u nás za městem a je to zážitek. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Je to nádherný kraj. Kousek jsme ho poznali při pobytu v České Lípy, ale nebyli jsme tak mobilní, takže tetou představené nádherné kouty naší země jsme nestihli. Překrásná podívaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, je fakt, že mám hodně prochozeno a proježděno na kole po republice a některá místa se mění a jiná ne. Zato já se měním na ženu s problémy. Ahojky a měj se fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, moc pěkné místo. Díky za fotky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko moc hezký výlet, vybrala jsis nějakou chaloupku ? Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to víš, jak člověk zahlídne nějaký ten domek s pěknou zahradou, leccos tě napadne, ale manžel k tomu není a je šťastný, že nemáme žádnou takovou kouli u nohy.
      On spraví od jehly po lokomotivu všechno, ale jinak ?
      Hezké dny ti přeji. Jiřina N.

      Vymazat
  7. Ráda věřím, že práce počkala :o)
    Jiřinko, tady jsem byla s Adamem ve školce v přírodě, od té doby se chci vrátit. Je to 20 let, ale letos na podzim by to mohlo vyjít...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, hlavně ti přeji pěkné počasí, to je základ. I když, spadané listí má něco do sebe. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Tak co, Jiřinko, kterou tu chalupu kupujeme? 😃 Snad jsi něco vybrala. (smích) Tady, jak čtu, to každý zná, já ne, asi to bude tou vzdáleností od nás. Ráda jsem se podívala, ale nejvíce mě zaujal ten Novinský viadukt, protože mám ráda technické památky. A hned v závěsu je Závodní jídelna, tam bych zašla.
    Moc dobrý výlet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, druhá polovina vsi je také zajímavá a doufám, že jí dám co proto. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Nádherné fotky a výlet Jiřinko. Ty chaloupky jsou úžasné ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda jsem je pro vás, vzdálené KOČKY, na blog přidala. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. http://es-ideas.blogspot.com/
    Letos jsme tu taky byli a moc se nám tu líbilo.
    Těšíme na pokračování. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, chtěla jsem tam jet zítra, ale musím to odložit o pár dní. Jiřina z N.

      Vymazat