pondělí 28. srpna 2023

Momentky

 Máme poslední pondělí v srpnu, chystá se už na nás září a pak nastane ten úžasný čas barevného listí, přijde to nenápadně, pomalu, ale jistě...což já mám moc ráda, ale do té doby netřeba věšet hlavu, že budou mlhy, chlad, vítr, patří to k nám, nežijeme na rovníku ani u pólu... a je potřeba si to oblíbit nebo dokonce zamilovat.

Milé KOČKY, z minulých komentářů mnohých z vás jsem si vzala ponaučení a zkusím tu prezentovat fotky, které jsem pořídila různě po Evropě, třeba vyplní ,,moji okurkovou,, sezonu?

musíš víc nahlas, špatně slyším:

 
pozor, už jde:



podívej, zas byla na přelivu:


Haryku, trhej:

 
horko, že by pes upad: St.Tropez -


to je nuda:v Omiši


nebojte, ze Supetaru do Splitu ledovce nepotkáte:


dialog:


co jsem to jen chtěla?:


tržnice v Belfortu:


na trhu v Castelsardu:



už mě bolí nohy: slavnosti v Dijonu


chvilka na cigárko před odplutím:  Olbia - Civitavecchia 


musíme to udělat: poblíž Vezelay


s kamarádkou řádíme na Brači:


já jsem ten stín vlevo dole...

a jeden rybář v Toulonu:





25 komentářů:

  1. http://es-ideas.blogspot.com/
    Já věděla, že nám něco zajímavého přichystáš. A měla jsem pravdu 😉
    Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, což o to, nápadů je spousta, ale...
      měj se moc hezky, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Úžasné momentky, Jiřinko! Fakt paráda!
    Přeji dnes jen samé dobré zprávy! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, od tebe pochvala fakt zahřeje. A moc díky za podporu. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, moc hezké a vtipné.Ja mám podzim taky moc ráda.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak si podzim letos zase užijeme! Už kupuju švestky - ty k podzimu nutně potřebuju.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,naprosto skvělé momentky a ještě s vtipným doprovodem.
    Takové vídávám na výstavách fotografií.Lidé na ně patří,jsou o životě.
    Hezký poslední srpnový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to byl namátkový výběr z různých výletů a výprav ...a dík. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Super. Přímo výstavní. Fotky s příběhem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji i tobě, přeji hezké chvíle na zahradě a na výletech s fotoaparátem.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Dnes je to opravdová třešnička na vrcholu reportáží z Tvých cest! V tom dnešním pošmourném ránu to pozvedne a rozveselí náladu! Klidně bych takové příspěvky, brala každý týden. Tvůj humor je nakažlivý.😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to potěší. Tvé fotky z Rakouska zase naladily mne a moje vzpomínky. Koukala jsem, že sis vzala sebou posilu - vnuka. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Super fotky !!!! Pobavila jsem se!!!!
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dělám, co můžu...měj se hezky - mám tady poschovávané nějaké i pro tebe ohledně loutek!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, to je nádhera. Fotky se moc povedly. Jsi šikulka a ještě vtipná. Hezký poslední prázdninový den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, kašpařiny dělávala hlavně mamka a brácha Toník, já jsem slabý odvar.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Momentky se povedly, tak jde prostě život, paráda 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, a co teprve ty fotky, které se mi nepovedly! A mohly, jen jsem byla pomalá, ale ne, dělám si legraci. Zdravím a přeji hezké dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko milá, z fotek dýchá život s celým svým vtipem, každá fotka má příběh - kdo umí, ten umí!!! Díky! Napíšu zítra víc na mail. Myslím na Tebe. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky ti napíšu, třeba o dnešku, pozdravuj a měj se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko moc se mi Tvoje momentky líbí, jak jsou ze života, to mám ráda. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, potěšila mne tvá návštěva mého blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Vija
    Jiřinko, děkuji, mám úsměvné poledne z tvých momentek. Jdu pokračovat dál. Měj se hezky. J

    OdpovědětVymazat