neděle 27. srpna 2023

Prémie

Milé KOČKY, asi se vracíte z prázdnin a pomalu uvažujete o stereotypu zaměstnání nebo návratu z chalup a chat do města...o přípravách dětí na školu u vás, mladších, - já jsem se naopak na chvíli ponořila do vzpomínek na jeden zájezd, kde jsem si splnila jeden z velkých snů: tím byla návštěva neskutečné italské obce Alberobello, městečka asi 40 km od Bari, právem zapsaným v UNESCO.

Zachovejme si ještě chviličku prázdninovou atmosféru, ano?

Umím si na tomto místě představit večerní posezení s jídlem a pitím ala Itálie:


stejně tak jsem byla u vytržení na těchto i dalších místech:













Tento tehdy, tuším, že 9 denní zájezd, byl dost plný místy, která stojí za tu námahu a kodrcání se busem na jih...měli jsme štěstí, že třeba tady bylo dost času si město projít a pokochat se a nespěchat,  snažím se vidět svět hezký, je mi jedno, jestli to je ve Francii, Itálii, Německu nebo v Horní Dolní.
Co bych vám naservírovala příště?


26 komentářů:

  1. Jiřinko, to jsou moc krásná místa, zajímavá architektura, taková čistá, upravená, nádherná. Díky za úžasnou podívanou a přeji ti krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, vždy při výběru zájezdu hledám nějaký hlavní TAHÁK a tohle bylo v tomto případě.Moc jsem se tam vyřádila a mám tolik fotek, že manžel povídal: jako bych tam byl.
      Těm, kdo tam byl, jsem připomněla hezké městečko a těm, kdo neměl to štěstí - alespoň nakouknutí prostřednictvím snímků. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, tak tohle je skutečně nedělní prémie.
    Ráda bych se tam podívala...
    Měj krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přála bych ti to a určitě si dopřej dost času, případně nějaké romantické posezení s jejich skvělou gastronomií ( a vínem). Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,tak to je neskutečné.Úžasné stavby,do Itálie se už sotva podívám
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, oni to prý - údajně - dělali, protože se to dalo rozebrat a neplatit daně. Říkají tomu trulli. Ale lidi tam normálně bydlí.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, tak to je nádhera, kochám se. Díky a měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tak to bych měla na každou neděli něco vymyslet, pěkný pozdrav do C. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko,tak to je nádhera nikdy jsem nic takového neviděla a večerní posezení musí být zážitek.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, každý ten dům trochu jiný a dohromady ladný výsledek. Pěknou neděli.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Za mě jedno z TOP míst Itálie, má krásnou atmosféru. Příště????? Já myslím, že určitě něco zajímavého najdeš.
    Hezkou neděli. U nás leje jako z konve🥲💦💦💦
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to máš pravdu. U nás taky prší a jsem ráda. Večer dokonce párkrát zahřmělo.
      Cestování zdar!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts

    Luxusní fotoprůvodce, ty střechy a domy samé originály!!!
    Lákavé !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, díky. Tam by člověk s foťákem i několik dní po sobě měl co dělat.
      Posílám pozdrav a dej si kafíčko v zahradě i za mne. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko milá, tak to je něco! Nádhera střídá nádheru, čistá krása. Jak ráda bych se tam prošla......ale na jih se už určitě nevypravím. A tak díky, že jsem tam mohla být s Tebou. Hezkou neděli Tobě i manželovi a dobrý příští týden. Naber na něj dneska sílu. Tady prší a bezva se dýchá. 😊 Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky za uznání. V po+út+st mě čeká jiná zábava, než fotky na blog. Ale znáš to, musíme to vydržet.
      Snad v sobotu už bude vše lepší a třeba mě něco hezkého čeká?
      Tobě i mamince hezkou neděli a zase si písnem. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Moc krásné městečko. Romantika spojená s pěknou dřinou. Život tam asi tak romantický není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, nemám o tom přehled, ale jako všude, několik boháčů a spousta chudých, mezitím střední třída.
      Tím myslím Itálii jako takovou. Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Tak to je opravdu nádhera. Na vlastní oči to už neuvidím, takže díky za fotky.
    Opravdu to dnes je premie !
    Klidný zbytek neděle !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jsem ráda, že jsem vybrala fotky, které se líbí. Měj se hezky, i kdyby pršelo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, tak to je opravdu prémiová reportáž. Nádherné místo, tam bych také ráda zajela, ale to asi bude už jen sen, o to víc díky za krásné fotky se skvělou atmosférou, pá 👍😀

    OdpovědětVymazat
  12. Jiřinko nádhera, ty střechy... Jako z pohádky ! Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tam by se ti určo líbilo. Posílám pěkný pozdrav a snad to tam máte lepší než u nás - ubrečené N. nic moc. Ale trávníky a keře si libují....Jiřinaz N.

      Vymazat
  13. Jiřinko,to je nádhera.Když jsem byla mladší,chtěla jsem se do Itálie podívat.Teď už se asi nepodívám.Tvoje fotky jsou krásné a jak píšeš,všude je krásně.Dneska u nás leje jako z konve.Tobě přeju hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  14. Vija
    Já věděla, že se mi další přilspěvek bude líbit. Sedím a sním. J

    OdpovědětVymazat