úterý 29. srpna 2023

Občas

 Stalo se, že občas někdo vyfotil i mne, ale to je dávno. Což o to, focení mi nevadí, ale musím pak na fotce být k poznání, mít dvě nohy, dvě ruce, hlavu a neměla bych být zaměnitelná s chovanci ZOO.

Milé KOČKY, abych dostála výše uvedenému, musím sáhnout hodně do minulosti, ale zkusím to.Dnes byste mne nepoznaly, chemoterapie udělala kus práce na tom, abych vypadala spíše jako strašidlo. ale co nadělám. 

Já se nevidím a znám se z fotek: jo, kdysi na Krku, to bylo ještě dobré:








od té doby zůstal stejný jen ten klobouk...
Jak si můžete všimnout, v té době!  ve stínu staré zdi vypadám docela přijatelně...žádný muzeální kus jako nyní!
K moři, někam do tepla, bych jela hned, sbalila bych se velice rychle...



20 komentářů:

  1. Tvůj humor po ránu a špetka té sebeironie, to je jako balzám!
    Jiřinko, opatruj se a drž se! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji, ironie přibylo poté, co mi slezly vlasy, hnedle jsem byla Kožak.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,jsi vždy na fotkách velmi elegantní a také fotogenická.
    Ten skok ze skalisek je úžasný.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, však jsem na tom skalisku delší dobu váhala, zda netrefím na nějakou murénu a nezpůsobím jí mrtvici.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jsi nejen spanilá kočka, Jiřinko, ale i odvážná. Skok ze skály...teda klobouk dolů.Moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, díky. Ale už je to vše jinak. Stáří přišlo nepozváno a ani se s ním nesnažím bojovat. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, moc ti to na všech fotkách sekne! Ten skok, to je tedy něco! Všechny fotky jsou perfektní a ty na nich také. Držím Ti palce a hlavně Ti přeji ať léčba konečně zabere a uzdravíš se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky a vím, že to myslíš upřímně. Věda dělá pokroky a třeba se dožiju toho, že mě budou ukazovat jako příklad pro ostatní? Vetřelec nesmí vyhrát!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, hezké fotky já se nerada fotím vypadám tam divně.Moc na tebe myslím a držím pěsti.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak s tím nesouhlasím, prostě jsi zatím nepotkala někoho, kdo tě pěkně vyfotí!
      Určitě jsi KOČKA!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Hodně moc Ti to na fotkách sluší ! Ten skok !!!! Tak takovou fotku tedy nemám. A ani v klobouku. Já totiž bytostně nesnáším pokrývky hlavy. Nejsem prostě dáma. :-)
    Měj se hezky a drž se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, nevím, ale zdá se mi, že ty máš tak husté vlasy, že asi těžko sháníš klobouk, ale! letní by ti jistě slušel!
      Přeji krásný večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Parádní záběry)))) Klobouk taky nosím moc ráda. A ten skok-wow !!! Opatruj se !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vtipné je, že když jdu v šatech a klobouku, tak mne zdraví kde kdo a v džínech a triku nikdo.
      Zdravím! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. No prosím, já zrovna nahlédnu ve chvíli, kdy zde spanilá plavkyně skáče do moře! Je vidět, že jsme zrozené každá v jiném znamení, protože já raději budu vtipkovat (ten mírně ironický tón je mi blízký), ale takovým sportovním akrobatismem nejsem obdařena. 😉 Klobouky nenosím, sice vlastním plážový, ale byl stejně málo využit, jak už tu kdosi napsal, ani já nesnáším pokrývky hlavy - jen v třeskutých mrazech navléknu nějakou beranici. Ale na vlasech jsem si vždy potrpěla.
    No vida, netušila jsem, že tady tolik napíšu, tak se těším na další podobné záběry a zdravím do dáli. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já jsem ráda, že ses rozepsala!
      Měj se báječně a doufám, že se na tvém či mém blogu opět setkáme. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Velice pohledná a elegantní cestovatelka!

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko moc Ti v klobouku sluší, Ty to umíš nosit ! Já mám taky ráda všechny čepice, klobouky, barety. Vloni jsem si koupila krásný vínový vlněný baret a nedávno jsem zjistila, že se líbil nejen mě, ale i molům . Přeju Ti hodně zdraví, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, o jednom adventním zájezdu v Drážďanech jsem si červený baret sundala a sestra mě nemohla pak najít! Já ty různé hučky moc ráda nosím. Jiřina z N.

      Vymazat