sobota 5. srpna 2023

Na Kežmarském hradu

 Odpoledne pokračovalo poznáváním města Kežmarku a přišel na řadu zdejší hrad. To bylo něco pro mne, ale těch schodů a místností a výkladů, zato ty výhledy a vzadu se tyčily Tatry, Vysoké Tatry!

Milé KOČKY, sledujte:




















Takové to tam bylo... a nepršelo!!!

26 komentářů:

  1. Jiřinko, ráda jsem si zavzpomínala na naše dovolené! Děti mi za ty roky vyrostly, Tatry zůstaly stejné :o)
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, to znám, já už říkám - vnučky mi vyrostly, kde jsou ty doby, kdy jsem s nimi trávila část prázdnin na atraktivních místech Česka. Hezké dny ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,hrad je krásný a nevzpomenu si,zda jsme tam byli.Byli jsme ubytováni
    v Kežmaroku a odtud nás autobus vyvážel na tůry do Vysokých Tater.
    Když jsem je viděla poprvé,říkala jsem si,že ten pohled nic nepřekoná.
    Poslední fotka je toho důkazem.
    První komentář někam uletěl.Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsme byla, Jitko, na tomto hradu poprvé a prohlídka byla náročná, ale zvládla jsme to i když, už mě bolel celý člověk. Ale ty výhledy odtud neměly chybu. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tak zase kupa fotek, které stojí za to si je prohlédnout.
    Pohodovou sobotu, Jiřinko !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to mě těší, že tě nenudím. Pěkný den ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Omlouvám se, ale Tatry mě zaujali více, než hrad. Prostě hory to je moje….

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to abych ti nafotila i Alpy? ne?, dělám si legraci, ale ta fotka kvečeru, kde mám V.Tatry ,,pod ocasem koně,, ta se povedla, že? Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné to tam je. To máš pravdu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale pršelo nám skoro tak často jako v Irsku, co to letos je za módu?
      Měj se fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko to jsou nádherné fotografie a hrad je opravdu úžasný. Moc krásně jsi vše nafotila. Tato místa neznám a tak děkuji za tuto nádhernou podívanou. Moc krásné fotografie jsi pořídila a ten výhled, jedna báseň! Přeji Ti krásnou a pohodovou i když deštivou, sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, některá místa jsem nepoznala a viděla jsem je jinak, než před lety, kdy jsme tam byli s mužem autem, některá byla poprvé a ráda se tam podívám zas, bude-li zdraví a peníze.Pan průvodce sliboval na příští rok nový zájezd do Středního Slovenska, tak kdoví, co mi osud přinese. Hezké prázdninové dny ti přeji.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko,to jsou zas moc krásné a zajímavé fotky.Mej se moc hezky Iveta

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko milá, krásné jste to měli! Ráda jsem s Tebou jela a díky, že jsem mohla.
    Tady prší od noci a je zima........nemám ráda tento způsob léta.
    Přeji klidný večer a hezkou neděli a šetři se před štrapácí příštího týdne. Držím palce. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, už začínám mít divné pocity a to znáš, netřeba se rozepisovat. Vše pěkné jednou končí, ale i to špatné mívá konec. Nutno to vydržet.
      Moc tě zdravím a napíšu. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. http://es-ideas.blogspot.com/
    Opět krásná fotoreportáž vyvolávající vzpomínky na naši dovolenou.
    Přeji hezký víkend a posílám sluníčko od moře.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky za sluneční pozdrav, to sluníčko by se mi v Bardejově taky hodilo. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko moc hezké fotky,tam jsem ještě nebyla hrad je moc hezký-hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, byl to na Slovensku moc hezký týden, jen toho deště mohlo být méně.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. V Tatrách jsem byla v roce 1967, chystali jsme se tam s manželem , už jsme měli objednané ubytování , ale bohužel to nevyšlo. Manžel onemocněl♥ On byl v Popradu na vojně a dělali výšlap do Tater několikrát v týdnu ♥ Parádní výlet Jiřinko a hezké fotky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, byla jsem ve V.Tatrách 2x na dovolené a několikrát po jednom dni a v Nízkých Tatrách také na Chopku a pod. a několikrát na dovolené v Roháčích. Už bych to asi nedala, ale na Baranec vzpomínám ráda, jak jsem se tam za jednou skalkou celá převlékla do suchého.A ty výhledy! Boží.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Opravdu skvostný hrad. Krásně udržovaný. A ty hory mu moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, víš, jak jsem byla ráda, že ty Tatry vykukovaly a šly trochu pofotit? Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko,opravdu krásný hrad,ale ty Tatry za ním,to nemá chybu! Je tam krásně! Marťa.

    OdpovědětVymazat