sobota 26. srpna 2023

Na sobotu

Na dnešek jsem si umínila, že bych sem mohla dát něco z dřívějších zájezdů do ciziny, když jsou ty prázdniny a chýlí se pomalu ke konci? A proto jsem sáhla do fotek z Itálie, kdy jsme s Hankou, mojí druhdy kolegyní v práci, jely spolu do Apulie.

Milé KOČKY, moje sestra tvrdívá, že mám sice spoustu fotek z výletů a z dovolených, ale na nich málo nebo žádné živáčky, rozuměj lidičky. Myslím, že je to ,,pomluva,, - protože sice ukazuji známým a příbuzným fotky téměř bez lidí a o ty se i snažím, nicméně fotky s cizími lidmi, ať už spolucestující z busu nebo domorodce, mívám na fotkách často, až mi to někdy není příjemné. Stejně jako spousta aut a nedej bože drátů, to mi také není vhod.

Takhle třeba podle mne vypadají přijatelné fotky ze zájezdu:












a takové mám nakonec ve foťáku, tak jaképak debaty?








přeji vám všem pěkný víkend. Na zítra jsem připravila ,,chuťovku,,.




24 komentářů:

  1. Krásné fotky ze zájezdu máš. Když se fotí místo je lepší fotka bez lidí, ti odvádějí pozornost. Ale v každém místě pulzuje život a ten lze zdokumentovat pouze s lidmi. Zase je fajn, když se takový snímek podaří a zachytí zajímavý moment. Jejda to jsem zase chytrá, že? Tím jsem chtěla říci, že tvé fotky jsou v tomto směru vynikající.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, co jsem jen nejasně tušila, ty jsi prostě a jasně popsala, díky. Pro mne jsou ty fotky s lidmi, které vyfotím třeba v cizině, zajímvé pro tu atmosféru, ale nemám ráda fotit 46 lidí z busu - tak raději chodím buď první nebo poslední - abych je tam neměla.
      Zdravím na krásnou Moravu. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,opět nádherné fotografie.Lidé k nim patří,ale já je fotit neumím,uhýbám s
    foťákem a výsledek je k ničemu.Raději chodím na místa,kde nepředpokládám,že by
    někdo byl.Maruška,to napsala moc hezky.
    Těším se zítra na "chuťovku".Čekali jsme na déšť,ale pořád nic.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, u nás zapršelo, ale už přestalo.
      Lidičky a dětičky fotím ráda, ale spíš ty blízké a třeba vnučky v hábitech a s klobouky, to se vyřádíme všechny.
      Pak taky ráda fotím někde v přístavu rybáře, když oni pracují a já jen slídím s foťákem a lovím extra snímek.
      Přeji hezký víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to jsou překrásné fotky. Také raději fotím bez lidí. Nevím, proč bych měla mít na fotce lidi, které neznám. Pokud fotíme momentku na památku, tak je to rodina a je to fotka do soukromého alba a takové fotky nikdy nezveřejňuji, stejně jako jsem nikdy nezveřejňovala fotky dětí a vnoučat. Své soukromí je třeba si chránily aby je někdo nezneužil. V dnešní době a v kyberprostoru je možné všechno. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, naprosto rozumím, jak občas píše Marta/Vyzobaná slunečnice - jeden nikdy neví, kdo a co zneužije.
      Já jsem vždy ráda koukala na prádlo, visící v uličkách v italských městech a taky na všudypřítomné kytky.
      Jaru, hezkou neděli. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, Itálie nikdy nezklame. Musím říct, že i mně se moc líbí, jak to napsala Maruška...
    Přeji hezkou sobotu! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dík za nakouknutí a užij si ,,volného,, víkendu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, krásné fotky jsem zvědavá na zítřek co jsi připravila za chutovku.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, už mám i další nápady, snad to bude ke koukání.
      Hezký prázdninový den. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. http://es-ideas.blogspot.com/
    Taky se snažím fotit bez lidí. Ale nakonec moje nejlepší fotky jsou právě s nimi. Krásně totiž dokreslují atmosféru místa a dané chvíle.
    Díky za foto z mojí oblíbené Itálie, která mi vzala část mého 💚🤍❤️
    Těším se na další tvůj příspěvek a přeji krásný víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak je nás tu několik, které se shodneme. Já obvykle cvakám hodně a pak to doma na počítači proberu, něco vyhodím a zbytek si ponechám.A když z toho vybírám na blog, obvykle mám dilema.
      Ahojky a užij si dnešek. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Já mám fotky s lidmi ráda. Pro mne dokreslují dané místo. Tak je jasné, že něco chci mít vyfocené bez nich, ale prostě mi člověk na fotce nevadí. Ty Tvoje jsou bezvadné, líbí se mi moc!
    Měj klidnou sobotu !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty mne nikdy nezarmoutíš. Jasně, že někdy se člověk lidem, které nezná a fotím třeba nějakou památku, nevyhne, to by se načekal, než by všichni odešli, zvláště v Itálii, tam ty davy nevyzmizíkuješ. Někdy ale je někdo i cizí tak zajímavý, že ho drze vyfotím a peláším pryč. Cizí děti a cizí psy fotím ale pouze se svolením.
      Pozdravuji a mávám - Jiřina z N.

      Vymazat
  8. 'Lezarts

    Vydařené “momentky”!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hurá, jsi zpátky! Renátko, odpočívej ...Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,taky raději fotím bez lidí,ale jak píšeš,to bych tam stála a čekala ještě teď.A někdy mi ti lidé na fotce navadí,aspoň je vidět,jak moc je dané místo navštěvované.Třeba v Polsku na pláži,když jsem fotila moře a lodě,jsou mé fotky plné lidí,to jinak nejde.Krásné fotečky jsi sem dala a i já jsem zvědavá na "chuťovku".Přeju ti hezký den,tady celkem dost popršelo,tak se dá konečně v paneláku dýchat.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tak to máme podobně. Dnes jsem si prohlížela shodou okolností 20 let staré fotky z různých dovolených a zas tak špatné nejsou.Měj se hezky a těší mne, že ke mně chodíváš. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, mně lidi na fotkách nevadí, dodávají místu správnou atmosféru. Je fakt, že některé fotky jsou bez lidí lepší, ale třeba fotka s tou starou paní u zábradlí by bez ní nebyla tak zajímavá. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, přesně, taky se mi v Itálii a ve Francii líbí, jak ráno posedávají muži s kávou a novinami ve stínu na chodníku před kavárnou, občas jsem fotila i ty dědouše, co hráli pod platany petang.Nebo sedí na náměstíčku a debatují.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko zdravím, mě se líbí všechny Tvoje fotografie,bez lidí i s nima. Ty máš na focení cit ! Pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Leni, to se dobře čte. Tak děkuji. Pozdravuj vnučky a měj se báječně. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Lidi fotím jen výjimečně, ale jsou záběry, které se bez lidí neobejdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře.Tomu rozumím, ale nesnáším fotky, kdy mám mít na snímku 40 cizích lidí bez ladu a skladu z busu.Jiřina z N.

      Vymazat