čtvrtek 10. srpna 2023

Slovensko přes okno busu

Cestou tam, cestou zpátky - jsem si nafotila nahodilé snímky z busu - milé KOČKY, milé blogerky, třeba někomu přijdou vhod?

a to nevíte, kolik jsem jich doma vyhodila!!!
























a k tomu žinčica, bryndza, oštěpok, korbáčiky, halušky, borovička... tak to je Slovensko.
Jen ty čučoriedky jsem si nenatrhala.


20 komentářů:

  1. Jiřinko, sama jsem často překvapená, když v autě prostě neodolám, že ty fotky nejsou vůbec špatné. Ráda jsem se podívala... A ty borůvky, no já pro ně asi taky půjdu na trh...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, jsou i místa, kde se zastavit nedá a přitom si něco z té krajiny chceš ,,uchovat,,.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko,to jsou krásné fotky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, mám to do budoucna jako důkaz, jak tam bylo. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. I když z busu, tak jsou to povedené fotky ! Prostě krásný hled je na ten boží svět.
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, hodně se jich nepovedlo, ty šly do koše. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, také mě svádí fotit z autobusu. Fotky jsou parádní. Když jsme se přestěhovali na Moravu, jezdili jsme turistikovat a lyžovat většinou na Slovensko. Je tam krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou s tebou musím souhlasit, Maruško, i když, před lety jsme jeli i do Vlkolínce a z výšky bylo vidět ty smradíky dole v údolí z průmyslu.
      Tentokrát jsme byli spokojení.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    I takové fotky potěší! Krásná krajina a děkuji za ty horské štíty!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ještě něco málo a bude tu zas jiné téma, ale na Slovensko budu vzpomínat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko i přes okno jedoucího autobusu jsi pořídila moc hezké záběry. Tatry s vrcholky v mlze, pasoucí se ovečky...moc krásné záběry. Díky za krásnou podívanou. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, váhala jsem, zda to na blog dát. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, krásná krajina i fotky a vůbec nevadí, že jsou focené přes okno autobusu. Měj se hezky, přeji pěkný víkend 😀

    OdpovědětVymazat
  8. Mě z oken autobusu uchvacovaly vždy vrcholky Tater,ale i krajina jinde je moc krásná.
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé ty fotky byly, Jitko, hodně přitažené a při kodrcání busu nemůžu chtít, aby byly ostré. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Na Oravsku a v Roháčích říkají místní čučoriedkám hafiry :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře, tak to slyším poprvé, ale je to možné, a to jsme v Roháčích byli na dovolené nejméně 4x. Prostě se člověk učí stále.
      Měj se co nejlépe. Jiřina z .

      Vymazat
  10. I z autobusu se dají pořídit hezké fotky,mnohdy člověk zachytí záběry na které pak kouká a říká si,že nejsou vůbec špatné.A pro připomínku to stačí,že.Jiřinko,přeju krásný,sluníčkový víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, milá Marťo, hodně jsem jich vyházela, ale jak píšeš, pár jich pro vzpomínku zůstalo.
      Jiřina z N.

      Vymazat