čtvrtek 17. srpna 2023

Současná četba

 Momentálně jsem si půjčila v Městské knihovně dvě knihy Aleny Mornštajnové: Hanu jsem přečetla za dva dny! a druhou knihu Listopad jsem odložila! nějak mne nezaujala...

Ze svých knížek jsem si střihla I.B.Singera Šošu, už je to dlouho, kdy jsem ji četla a nepamatovala jsem si to.

Také jsem zakoupila a hned jsem se na ni vrhla, od Jana Rychetského Špionem Běločechů v Rusku - dobře se čte. 

Přeji všem hezlé chvíle s knížkou, v nouzi se spořitelní. 






16 komentářů:

  1. Jiřinko, nevybíráš si úplně lehké čtení...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já čtu hodně od mala. Nebavily mě nikdy detektivky, i když jsem je taky četla, a už vůbec sci fi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Já jsem teď na čtení knih lempl. Mám totiž období, že začnu něco číst a za chvíli nevim, co vlastně čtu, tak to odložím . Jsem taková nesoustředěná a hlavou mi litá tisíc jiných myšlenek. Ale období pomine a pak na knížky také dojde. Pár jich tu nám připravených. Hezký den ti přeji Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, nejvíc čtu v zimě a knížky si vybírám. Po návštěvách na Karláku číst nemůžu, to mám oči jako v mlze.
      Odložila jsem nedočtenou knihu asi jen třikrát. Jak říká manžel: ty snad bys přečetla i Leninovy spisy. On čte úplně jiné knížky, než já.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Hanu jsem četla, Listopad ne. Před nedávnem jsem přečetla Les v domě. Čtu něco pořád. Něco se mi líbí, něco méně, něco vůbec ne - to taky odložím.
    Měj hezký den!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, mám to podobně a bez knížek si to neumím představit. Hezké léto. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, nyní je období, kdy čtu méně. Ale dneska je druhý ze tří dnů, kdy nám v paneláku mění el. vedení a bez elektriky nic.moc nemohu, tak se po nějaké knize asi mrknu. Na zahradu jet nemohu, protože pravidelně vháním vzduch do akvária pomocí hadičky a balónku na čištění fotooptiky. Je to horror. Jsem zvědavá s jakou přijede manžel po kontrole zahrady po včerejší prudké bouřce. Drž se a přeji všechno dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, u nás byla včera asi 3x bouřka a slejváky, ale dnes už pohoda. Jenže já jsem dnes strávila den v posteli a ani nevím, jak je venku. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts

    Není to zrovna letní oddechová četba. Listopád mě také tolik nebavil.
    Přeji hezké dny s knihou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, jsem zvyklá číst, naši také hodně četli. Jiřina N.

      Vymazat
  6. Jiřinko milá, není to zrovna prázdninově čtení. Od Mornštajnove jsem četla všechno,. Listopád nejdéle a s nejmenším zaujetím. Hana a Les v domě jsou podle mne nejsilnější příběhy. Teď si čtu Caplinovou- tak odpocinkovē - Útěk na venkov či Hrad ve Skotsku. Moc Tě zdravim. Mám problém s netem,včera tu byla hrozná bouřka, mám jen v mobilu data, na wifi připojení přijdou až v pondělí. Tak už dneska přeju hezký víkend a klidně dny. Ať je dobře. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, dnes na mne spadla nějaká nevolnost, asi následek chemky z úterka - po té pauze - včera to bylo lepší, snad bude i pátek ok.
      V tomhle stavu číst nelze. Jiřina z N.,

      Vymazat
    2. Jiřinko, to dobře znám. Bude líp. Posílám pozdravy a držím palce. Pa 9

      Vymazat
    3. Pa Eva- něco jsem zmáčkla špatně.

      Vymazat
    4. Evi, dnešek vymažu z hlavy. Měj se moc dobře. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. JIřinko,četla jsem akorát Hanu a přiznám se,že jsem ji skoro nedočetla.Bylo to těžké čtení,ke konci jsem hodně brečela.Přeju ti krásné letní dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat