úterý 15. srpna 2023

V Praze

 Dnes dopoledne strávím v Praze, ale sem, na blog, dám pár slov a fotek ze dne, kdy jsme minulý týden do Prahy jeli s manželem a Honzíkem, který k nám chodívá na návštěvu a kterého jsme hlídali, když byl malý. Slíbila jsem mu před časem jízdu lanovkou na Petřín a výstup na Petřínskou věž, ale okolnosti se proti mému záměru spikly: šílené fronty na lanovku mě přiměly, abychom se v přilehlé kavárně nejprve posilnili a poté se vrátili k tramvaji, vyjeli jsme na Pohořelec a přišli jsme k Petřínské eifelce zezadu. Tady ovšem další fronty a tak jsme si vše zdola  prohlédli, pofotili a v klidu sjeli lanovkou dolů, což Honzíka uspokojilo a pak jsme si udělali jízdu tramvají, metrem a busem, abychom se vrátili domů. Vůbec mu nevadilo, že jsme na Petřínskou věž nevylezli a Prahu si odtud neprohlédli.

Milé KOČKY, i tak to nebyl marný výlet:

fotky se mi načetly obráceně




Honzík fotil z lanovky:





Honzík s dědoušem:



14 komentářů:

  1. Jiřinko, ty si poradíš! Byl to jistě parádní výlet a a ta fotky fotících pánů je naprosto parádní!
    Moc tě zdravím a drž se! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tak jsem tímto výletem odškrtla jeden ze 4, které jsem Honzíkovi slíbila. Moje vnučky mi vyrostly a Honzíka máme jako zdatného náhradníka. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko,i tak jste měli krásný výlet já bych si Prahu hned prošla.Hezke fotky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, když jsme přijeli dolů lanovkou, fronta na ni byla asi poloviční, ale stejně dost dlouhá. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko to byl hezký výlet a hezky jste fotili. Držím palce a myslím na Tebe. Doufám, že vše proběhne dle Tvého přání a budeš brzy zase doma nabírat síly na další výlety. Klidný den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, v tuto chvíli už je mi o kus lépe, a na dalších 14 dní snad mám lepší vyhlídky.
      Nezapomen oslavovat! Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, je krásné, že se malé děti rády vracejí a vybíráš takové zajímavé věci, které mohou vidět s vámi. Hodně sil na další výletování přeje Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, mě moc baví přátele i děti vodit na místa, kde se mi někdy líbilo. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Milá Jirinko, krásně jste se prošli, projeli, posílili, pofotili....a ještě jsi nás vzala s sebou🙏 Snad už jsi doma a odpočíváš.🛌Myslím na Tebe, opatruj se a šetří se, ať nebereš sílu na další cesty. Pa Eva🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, dnes to bylo náročné, ale je to za mnou. Pár dní tomu dám šanci, aby bylo lépe. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Zdravím Jiřinko. Jonzík mi připomíná vnuka Lukáše, také jsme mu při hlídání připravili vždy nějaký výlet. Jenže čas letí a luky nastupuje na vojenské lyceum s má už tedy úplně jiné starosti. Jsou to vzácné chvíle s dětmi, které mají o výlety zájem. Honzík pořídil moc pěkné fotky. Ty se drž a ať je vše v pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, Honzík za ten den nafotil nejvíc, my s dědou jen pár. Ale podle toho to taky vypadalo. 2/3 rozmazané a ještě mi doma tvrdil, že to tak chtěl.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko moc Tě zdravím. Udělali jste si parádní výlet a moc se mi líbí foto Honzíka s dědou. Přeju hodně zdraví, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, dědouše bych normálně do Prahy nedostala, ale že jel Honzík, tak to byl pádný argument. Jiřina z N.

      Vymazat