pátek 29. září 2023

Cestou domů

Cestu zpátky jsme si naplánovali po silnici č.11 směr Šumperk, Červená Voda a zastavení krom jiného jsem chtěla v Jablonném nad Orlicí. Abych si po letech udělala zase pár nových fotek, víme? Jablonné nad Orlicí je malé městečko a velice půvabné, krom návštěvy Íčka jsem oběhala náměstí a jeli jsme dál, Kostelec nad Orlicí, Hradec Králové a - domů. Nadýchali jsme se čistého vzduchu a vypnuli z běžného režimu.

Nyní, milé KOČKY, už zase jedu vše podle ustálených pravidel: říkám tomu Ferda Mravenec - práce všeho druhu,  plus léčba...






















Tady cestu do Jeseníků opustíme a zkusíme na pár dní přenést pozornost jinam -  třeba do nedávné minulosti a k moři?

20 komentářů:

  1. Jiřinko, to je opravdu nádherné přitažlivé město. Ať ti léčba jde k duhu a jdou od ruky práce všeho druhu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, malé a upravené, pod Orlickými horami, no, nezastav se tam. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, teď jsem úplně paf. Tím směrem celkem jezdíme - Letohrad, Dolní Dobrouč, Dolní Čermná, Kostelec, ale v Jablonném jsem myslím nikdy nebyla. Podle tvých fotek vypadá velmi malebně.
    Děkuji za rozšíření obzorů a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, už jsme se tam kdysi stavovali, ale tentokrát to chtělo čerstvé snímky. Zdravím a přeji krásný víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko,to jsou opět moc krásné fotky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Z Tvých fotek je patrné, že je to opravdu městečko půvabné. Upravené- prostě radost pohledět. Díky za fotky.
    Měj se hezky!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, žádné sprejerské výtvory, nádhera. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Moc krásné roubenky i ostatní domy, krásně vyšperkované (obzvláště květinářství), to stojí za výlet!

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřínko,malebné domy a vše pečlivě upravené 🍀❤️ měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, užijme si podzimu a ještě přijdou barvičky, na to se každoročně těšívám.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko top jsou nádherné domy. Hlavně mě zaujal ten hotel U černého orla. S tou pavlačí je naprosto dokonalý, ale i ty ostatní podstávkové a poloroubené chaloupky jsou úžasné. Moc děkuji za úžasnou podívanou a přeji Ti pohodový víkend se spoustou dalších krásných zážitků...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, jsem moc ráda, že jsem se tam mohla po letech znova zastavit a nejen udělat přestávku, ale i se pokochat těmi zachovanými domy. Také já tobě přeji hezký víkend a po neděli zase něco přidám. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, pamatuji si, že kdysi tam byla cukrárna celá vymalováno naivnimi obrázky, bylo to půvabné a milé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarinko, přiznám se, že jsem dovnitř nešla. Jiřina z N.

      Vymazat