pátek 22. září 2023

Dokončení zájezdu

 Nedělní ráno, pěkné počasí, jsme dobře vyspalí, dobře najedení, dobře naladění a dychtiví: pokračujeme v programu návštěvou Kremnice: co se vám vybaví, milé KOČKY? ano - mincovna





























v Muzeu:





pomalu se blížíme k poslední položce programu: Nitře

Zobor:






baroko - hýření, tvary, barvami, emocemi








jedeme napříč Bratislavou:






a vše pěkné jednou končí...i naše procházka fotkami mého zájezdu.

24 komentářů:

  1. Nedávno byl v TV o mincovně dokument. Taky jsem tam byla)))
    Hezký víkend. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, do toho muzea se mi moc nechtělo a nakonec jsem byla spokojená. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, v Kremnici jsem byla ještě s našima, to je snad sto let. Ráda jsem se podívala...
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Navštívili jste zajímavá místa. Pěkné fotky. Mám dojem, že jsem v Kremnici byla s rodiči jako dítě. Tak děkuji za foto-exkurzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, zájezd to byl povedený a jsem ráda, že jsem ho zvládla. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Libuško, opět jsi mě vzala na místa,kde jsem nebyla moc hezky se s tebou cestuje Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to jsem ráda, že se moje dojmy a fotky z výletů líbí. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    A přivezla jsi si nějaký ten zlatý “tolárek”?:-)))
    Pěkná jízda to byla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ne, ale dostala jsem od Jany na památku magnetku starou stokorunu, už je na lednici. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. V Kremnici jsem nebyla, ovšem v Nitře ano. Starší syn tam abslolvoval vojenskou základní službu. Byli jsme na přísaze a pak ještě jednou jsme ho navštívili při cestě do Maďarska. Nocovali jsme tam - já ležela v hotelu v horečce - skočila na mne z ničeho nic angína. Takže hned ráno na polikliniku. Pamatuji si, že lékařka, u které jsem skončila a vzala mne bez problému, byla moc hezká. Dostala jsem velmi silná antibiotika a dovolenou u Balatonu jsem absolvovala více ve stanu, nežli někde jinde.
    Bratislavou jsme trochu procházeli v rámci pozn. zájezdu Města na Dunaji.
    Ráda jsem se na Tvoje fotky podívala.
    Měj se hezky!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, no vida, co všechno ti moje fotky vybavily.Kdo kde vojákoval je oblíbené téma chlapů. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, to je zase nádhera. Kremnica je zajímavé město. Nádherný je kostel uvnitř, ta výzdoba je úžasná. Krásný je i Mariánský sloup. Děkuji za úžasnou podívanou do kraje odkud pocházela moje maminka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, v té katedrále na kopci měli 5 oltářů a moc hezké všechny. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, za fotky díky, zájezd se určitě vydařil. Kremnice je příjemné město, tak tam jsem také nebyla 😀 Trochu znám jen Bratislavu, Tatry a okolí LIptovského Jánu. Měj se, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dobrý byl program i počasí i náladu jsme měly s Janou skvělou. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,to je tolik zajímavostí.Program zájezdu je využit do poslední minuty.
    Nemohu se po aktualizaci Windows přihlásit na blog.
    Moc krásné fotografie.Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také přeji hezký večer. Vrátili jsme se z malé dovolené v Jeseníkách a musím zpracovat další fotky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Známá místa,děkuji za připomenutí 🍀 Jiřinko a nyní dva dny klidu🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, dnes jen pračka, sporák, odpolední pauza a zítra jedu za vnučkami. Měj se báječně. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko zdravím, moc hezké fotografie z výletu. Je fajn, že máš svoji Janu. Hezké dny přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, je fakt, že kamarádka Marcela už nechce jezdit do ciziny, pouze na výlety u nás, Jana ještě jezdí ochotně se svým mužem nebo se mnou i ven.Však je to mladice oproti mně. Jiřina z N.

      Vymazat