úterý 19. září 2023

Nebo jindy

 Jestli se vám líbil, milé KOČKY, včerejší obyč příspěvek, přidám ještě další ve stejném duchu. 

( Získám tím čas na zpracování třídenního zájezdu na Moravu a Slovensko a s tím se vám představím co nevidět).

A ten dnešek? - To jsme jeli k rybníku Břehyni - snad na houby nebo jen tak do lesa a cestou jsem si zafotila v jedné vesnici na Mělnicku, raději nebudu psát, kde to bylo, ale mohu sdělit, že to je kousek za Nosálovem, kde jsou k vidění také pěkné kousky!














na jehličí to také není špatné:







 Budu se moc těšit na další setkání s vámi...již zítra...

24 komentářů:

  1. Jiřinko, krásné chaloupky i lesní postřehy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ráda takové domky fotím, ale zase nechci moc obtěžovat tam bydlící - tak volím takové nahodilé snímky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Malebné chaloupky.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, však to znáš, v některých vesnicích je dost krásných chalup. A je radost si to doma pořádně prohlédnout... Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jsou to tedy fešandy, ty chaloupky!
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, bydlet bych v tom asi nechtěla, ale pohled na ně je malebný. A když se k tomu povede zahrádka ...je to dokonalé.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. 🌷🌷Jiřinko moc hezké fotečky chaloupky krásné děkuji a hezké dny popřeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bety, podívala jsem se na tvé tři blogy a obdivuji tvé počiny. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Chaloupky jedna báseň !!!
    Pěkný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, krásně se na to kouká, asi údržba bude taky pěkně náročná?
      Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Krásný žijící skanzen!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, možná to tak je, ale neumím si představit nakupování bez auta, když tam bus jede asi jen v úterý a dubnu?
      A školáci v zimě?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, nádherné chalupy, které si vždycky ráda prohlédnu. Měj se hezky a díky za pěkné fotky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já takovou vesničku ráda projdu celou...Mávám...Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko ty chaloupky jsou nádherné. V jedné takové s pavlačí žila dlouhá léta moje sestra se švagrem v Heřmanicích. Pak získala byt v Žandově a odstěhovali se, protože potřebovali ještě samostatný pokoj pro kluky a v chaloupce bydleli ještě švagrovy rodiče. Pak chaloupka v Heřmanicích vyhořela a bohužel do základů. Na základech té chaloupky si synovec po letech postavil nový dům a bydlí tam s rodinou dodnes... Přesně jako je ta poslední chaloupka s pavlačí před tou červenou houbičkou, tak vypadala chaloupka v Heřmanicích. Hezky jsi mi ji připomněla. Hezký den. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to se mi vždy líbí, když je zastřešená pavlač, tam by se větraly pokrývky ... dříve peřiny.
      Přeji ti krásné dny, než se počasí zkazí. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásné toulání! Roubenky mám moc ráda, udělaly mi radost :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mně udělala radost tvá návštěva u mne na blogu, Janinko. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. To jsou půvabné chaloupky Jiřinko, moc se mi líbí. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Prima výlet, krásné foto)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ahoj, tady budu zase až v pátek večer, tak do té doby se mějte všichni - celá blogová rodina - co nejlépe. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jao klik a skomentář je pryč. Jiřinko, krásné chaloupky.

    OdpovědětVymazat