pondělí 18. září 2023

Tak obyčejný

 Výlety a zájezdy nemusí být jen a pouze do atraktivních míst, my si občas užíváme i docela skromné a nenápadné výšlapy.

Příkladně tento: na Děčínsko, k rozhledně Strážný vrch, je to do prudkého kopečku z obce Merboltice pár metrů. Milé KOČKY, rozhledna skýtá pěkné výhledy a třeba směrem na sever je to jeden kopec hezčí než druhý, viď, Járo?

V obci samotné jsou opečovávané domky, které se také turistům líbí.





rozhledna z r.2006






ta tyčka v dáli je televizní vysílač Buková Hora.


Vzhledem k tomu, že jsem věděla, že budu několik dní pryč, nastražila jsme tu na vás, milé blogerky, na pondělí a úterý týden dopředu dva příspěvky, abych měla čas zpracovat nové dojmy a fotky ze zájezdu: snad mi to odpustíte. Už ve středu budou novinky...

24 komentářů:

  1. Malebná vesnička,.krásná krajina a moc pěkná rozhledna. Takové výlety mám ráda. Měj se hezky, Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, mohu potvrdit, že jak na Děčínsku, na Mělnicku i jinde znám mnohé vesnice, které jsou jako z filmu. Jen potkat Honzu s buchtami.
      Ahojky a jak sklízíš úrodu? Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko milá, hezký týden s radostí a pohodou přeji
    "Obyčejné " mám ráda. Nádherné fotky z kraje,který neznám. Jen jak dítko školou povinné jsem tam v tom koutě byla, a to už je hooodně dávno. České Švýcarsko si z té doby ale pamatuju výborně, stejně jako tam prožité různé příhody s maminkou a tatínkem....A tak Ti děkuju za výlet i za vzpomínky, které vykoukly. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, já jsem byla s tátou a dvěma brášky prvně na Pravčické bráně a málem nám tátu sebrali pohraničníci vojáci, šel do lesíčka na malou a spletli si ho s někým, kdo chce přejít hranice, ten byl rád, když jsme mu dosvědčili, že jsme tam na výletě.
      Ale, že to je už pravěk. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Hezké místo a moc pěkné výhledy.
    Jiřinko,měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, kolem Valečova jsou také pěkné vesničky, rádi tam občas zajedeme. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, mám ráda tvé příspěvky a je jedno, jestli jsou nové nebo z archívu. Těším se a zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to díky a zatím mám kam sáhnout. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko ,i tohle je krásný výlet výhled je nádherný ráda se dívám z výšky do dálky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, když je daleko vidět, líbí se mi jen tak sedět a pozorovat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Další hezký kout naší zemičky!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné výhledy a chaloupky jako malované. Hned první fotka je opravdu nádherná. Zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky tě zdravím a přeji ti pěkné klidné dny. Jiřina N.

      Vymazat
  8. Zdravím Tě Jiřinko. Ano, tuto rozhlednu znám. My jsme tam ale nešli z Merboltic, ale z Velké Javorské od kapličky. Není to takový kopec a jde se převážně po loukách a jsou odtud nádherné výhledy. Fotky ještě od Bobřích vodopádů mám na úložišti Zonerama. Děkuji za připomínku hezkého výletu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, taky jsme tam šli jednou jinak, ale možností je více. Líbí se mi ty výhledy severním směrem. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Moc pěkné...těším se na cestovatelské novinky)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, už to mám zpracované a bude to tu po nejméně tři dny. Pac a měj se moc pěkně. Jiřina z N .

      Vymazat
  10. To jsou panečku výhledy... Mohla by jsi mít svůj vlastní pořad v TV - Cestování s Jiřinkou, to by byla sledovanost ! Pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, především moc děkuji za dárek, který jsi mi poslala a pak za tento kompliment, to bych se musela hodně polepšit. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,souhlasím s Lenkou a tak mě napadá,nedáš tip na výlet do Toulavky na ČT 🥰👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, Toulavku sleduji od jejího začátku a dá se říct, že velké procento jejích příspěvků na obrazovce znám a manžel si občas dělá legraci, že choděj po našich stopách, ovšem je taky pravda, že jsou oblasti, kde jsme nebyli a znám jen z doslechu. Výletům jsme se věnovali hodně a dlouho, tak mám dobrou znalost v republice, ale zdaleka ne všechno. Pěšky i na horském kole to byly kilometry!
      Třeba vím, že na Kralický Sněžník už nevylezu.Jsi hodná, že mi věříš, ale jsou schopnější. Dobrou noc ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko moc hezké pokochala jsem se ta rozhlédná je nádherná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bety, ona tam nestojí až tak moc dlouho, asi z r.2006? Ale výhledy má pěkné, to jo.
      Zdravím na Moravu.
      Jiřina z N.

      Vymazat