sobota 16. září 2023

Přídavek k předešlým dvěma

Pokračovali jsme vytýčeným směrem a tudíž jsme se dopravili do Červeného Kostelce. Tady jsem stihla jen nafotit kostel a zvonici, došli jsme si na oběd a protože bylo velké horko, domluvili jsme se k odjezdu směr domov - s tím, že zbytek památek si prohlédneme jindy. Ony tam na nás počkají...






Milé KOČKY, ovšem po cestě se ještě nacházela plánovaná Rtyně v Podkrkonoší a zde - k mé veliké radosti, se nachází úžasná zvonice: Naprosto famozní! Tak dlouho jsem se těšila, že ji uvidím!














škoda, probíhal tam právě pohřeb, tak jsem své fotopoletování musela dost omezit.

Následovala cesta domů a mnoho roztomilých domků v krajině:

to je asi vše, co jsem chtěla uveřejnit z naší sobotní cesty...milé blogerky. Výletování zdar.


18 komentářů:

  1. Jiřinko, moc hezký přídavek!
    Užij si sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, užila jsem si ji a to na zájezdu, brzy poreferuji. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ta zvonice je krásná,měla jsem z ní také radost.Tady v těch končinách je hodně
    zajímavostí,ale to horko nás také omezovalo.Určitě se tam vrátíme.
    Jiřinko,hezký víkend ti přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, mrzely mě tam ty objížďky, přeci jen to máme dost km, ale nebyli jsme tam ani prvně, ani naposledy. Tak hezký podzim.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, krásná zvonice.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, dřevěné zvonice a jiné památky ráda navštěvuji spousty let a některé už povícekráte, protože se vše mění, někde k lepšímu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Tak jsi byla v mém rodném městě ! Zajímavostí kostela je, že věž kostela stojí samostatně.
    Zvonice ve Rtyni je prostě pohledná a je dominantou města.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moc krásný kraj pod horami, vybavily se mi některé knížky z mládí. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Opravdu parádní “kus”, nedivím se že jsi ji musela vidět! A tím pádem i my tvoji věrní návštěvníci👍

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko měli jste krásný výlet a jak je vidět na fotkách a hlavně v popisu , tak jsi si to užila ♥ děkuji za kuk a přeji hezký víkend ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, bylo to tak, já každému přeji, aby si každičký den užil podle svého přání.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Děkuji za seznámení s mostem, které jsem ještě nenavštívila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, myslíš ten v Novině? vedle je ještě jeden, menší, na stejné trati. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Tak tady jsem ještě nebyla.Zvonice je krásná.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ono se jich naštěstí zachovalo docela dost, ale objíždíme je s manželem a s kamarádkami spoustu let a ještě nebyly všechny, mám co dělat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, to je nádhera! Ta zvonice je úžasná. Krásně jsi vše nafotila. Je to město, kterým jsme jednou jen projížděli, ale to už je opravdu dávno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, musela jsem opatrně, byl tam pohřeb. Jiřina z N.

      Vymazat