pátek 15. září 2023

Pro úplnost

 Máme tady volné pokračování popisu výletu ze soboty 9.9. - to je dnešní můj příspěvek, milé KOČKY:

nakonec jsme navštívili asi jen 60 proc. toho, co jsem měla v plánu, ovšem já jsem poděs a když plánuji, jsem schopna napsat si toho spousty - pak si na místě chci vše užít a pofotit a taky se porozhlédnout v širším okolí, tak prostě nestíháme, ale výlet není dostih.

Abych to ,, nezakecala,, - přijeli jsme do České Skalice a tady jsem dala vydělat zdejší cukrárně, káva a něco k tomu, posezení pod slunečníkem na náměstí, poblíž hravé fontány.Poté jsem přemluvila manžela a šli jsme se podívat do školy Barunky Panklové: paráda! ( na výstavu jiřinek do zámku mi nešel, což mě moc mrzí, šla bych tam bývala byla ráda.A on mohl vidět jiřinky v plném květu, což já už nejsem, jeho škoda.) Jiřinkové slavnosti tam probíhají od r.1837 ( což já sice nepamatuji, ale vím o nich )
























Jak jsem naznačila - do Ratibořic byla uzavírka a objížďka a tak jsme pokračovali do Hořoviček: tady jsem si nafotila zdejší kostel a zvonici :







následovala cesta do obce Slatina nad Úpou, na to jsem se moc těšila.Aby ne!:














Jak to bylo dál, bude na blogu již zítra!

24 komentářů:

  1. Jiřinko, Česká Skalice, Ratibořice a okolí, Rozkoš, Náchod naše svatební cesta - druhá skoro před 30 lety👍🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, tak to muselo být krásné. Zdravím tě a měj se pohodově. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,líbí se mi moc místa,která jste navštívili.My jsme Českou Skalicí jenom projížděli,
    manžel se chtěl podívat,kde začal pracovat jeho kámoš.Já ji v plánu neměla,ale už mám plán
    se tam vrátit.Asi příští týden.Už si znamenám další dřevěnou zvonici.
    Těším se na pokračování vašeho výletu.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, nejvíc mě pobavilo, že jsme se ve Rtyni v sobotu málem potkaly. Já bych tě určitě poznala. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, vy jste zdatní cestovatelé))) mohla bys psát knihy.
    Hezký víkend. Eva http://es-ideas.blogspot.com/?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to ti děkuji za uznání, mrzí mě, že jsme nešli na ty jiřinky ...ale i tak jsme toho viděli dost. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. V Barunčině škole jsem už dlouho nebyla a je to prostě kouzelné místo!
    Jiřinko, děkuji za fotky a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, na takových místech se občas člověk rád zastaví, viď? Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko,v České Skalici jsme navštívili muzeum i školu Barunky druhý den jsme byli v Ratibořicích a Babiččině údolí.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, to si takovou dovolenou jednou za čas musí dopřát asi každý? Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, malinko Tě opravím - nejeli jste na Hořovičky, ale na Hořičky (Hořovičky jsou myslím někde ve stř.Čechách). Jinak jsem se ráda podívala do České Skalice na náměstí - dávala se do pořádku druhá část a jak vidím, vypadá to dobře. Musím donutit manžela jet se tam podívat.
    Zvoničku ve Slatině mám taky na jednom z letošních příspěvků. Když už jste byli ve Slatině, tak jste se mohli jet podívat na Boušín, je to krátká zajížďka.
    To víš, tady to mám proježděné na kole všechno.... no letos tedy ne - už jsem víc líná. :-)
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, však jsem celou dobu vnímala, že je to tvůj kraj a moc jsem si pobyt užila. Za tip děkuji, využiji.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Hanko, děkuji ti moc za opravu, to víš, já nejsem žádný troškař a na nějakém písmenku navíc mi nesejde a takhle to pak dopadne, že napíšu něco nesprávně.Stydím se, ale už se to nestane! hihi
      Hani, příště si dojmy a pojmy ověřím. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, krásné fotky chalup, zvonice i škola Barunky, opět jste vyrazili na krásný výlet. Manželovi jedna akční Jiřinka stačí, proto raději neriskoval 😀😊

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné chaloupky zvonice a fotky Jiřinko ♥ většinu míst jsem byla, ale dávno tomu, také pamatuji, že jsme šli pěšky do Babiččina údolí a já si v řece u splavu chladila nohy. Tam jak sedávala Viktorka ♥ Také jsme byli na zámku v Ratibořicích ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, na tom jezu pozor, aby si tě nevyhlídnul Černý myslivec. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, děkuji, že jsi za mne navštívila Barunčinu školu. My jsme ve Skalici vystupovali z autobusu z Č. Lípy, abychom se vydali do Babiččina údolí, na zamek v Ratibořicích a ještě kousek dál. To bylo o dovolené 2010 a záda mi ještě dovolovala delší výšlap. Měj se hezky a ať ti to stále šlape.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, budu ti muset napsat, co jsem zažila poslední tři dny. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Renátko, občas mu dám dárek a odjedu pryč s kamarádkou. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřinko opět nádherné fotografie. Opět super zvonice a moc hezky jsi ji nafotila. Je to nádhera. Kdysi dávno jsem tam byli ještě s ještě s dětmi. To byli kluci ještě školního věku a my jsme jezdili s babičkou do Malé Čermné. Jezdilo se vlakem, ale to se ještě jezdilo bez problémů a s jedním dopravcem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to si taky pamatuji, že dráha byla celkem spolehlivá, i když, manžel si třeba pamatuje přecpané vlaky na Slovensko. Jiřina z N.

      Vymazat