neděle 1. října 2023

Dáme si nášup

 Tentokrát se porozhlídneme, milé KOČKY, po krásné přírodě s názvem Slapovy Krky.

















Někteří se tam i koupali...


24 komentářů:

  1. Jiřinko, to je obrovská nádhera.Byla jsem tam v roce 1968, koupala jsem se v jednom z jezírek vytvořeným vodopádem (dnes asi nemyslitelné). Viděla jsem přesně tohle, ale fotek mám jen pár a to ještě černobílé, které tu nádheru nevystihnou. Ale i tak mám v plánu vydat články z té černobílé doby. Prostě vzniká nová rubrika Retro výlety.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marie, v tom roce mi bylo rovných dvacet a ani náhodou jsem netušila, kam všude se jednou podívám.
      Ale - můj první manžel ( zemřel v r.1977 ) byl dvakrát od podniku Desta Rbk v Chorvatsku a také přivezl černobílé snímky a to jsem si říkala, že bych to ráda jednou viděla naživo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,nádherné připomenutí.Koukám,že Maruška tam byla hodně brzy.Já tenkrát
    fotila na diáky a všechno jsme natáčeli i na kameru.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jsme pamětnice, i když ty jsi asi proti mně mládě?
      Kamerou jsem - prvně v životě, po krátké instruktáži od manžela, nasnímala zájezd do Bretaně a prý to - podle něho - vůbec není špatné. Ale - po pravdě - kdo se na to dívá? ty fotky jsou přeci jen pohodlnější.
      Já osobně jsem v Chorvatsku a vůbec ve Středozemní nejvíc obdivovala vůně borovic a slunce a moře. Ale taky mi vadilo, že se tam vraždili a dělali si naschvály - vidět to bylo po cestě a nebylo mi z toho nejlíp.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko milá, přeju pohidovou neděli. Krásné jsi nám to vybrala,moc jsem se potěšila. V Chorvatsku jsem byla jen jednou, v roce 2004, líbilo se mi tam a slibovala si,že se vrátím....no. pak přišla nezvåna a nevítána nemoc a už je to prostě moc daleko a náročné.. Jsem ale šťastná za to, co jsem stihla. A Ty mne vždycky někam vezmeš, děkuju. Teď odpočiň po vcerejsku, určitě to stalo za to. Přeju Ti to že srdce. Teď je počasí ideální. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, včara jsem na tebe dost myslela, neb po příjezdu do Bayreuthu se udělalo hezky a celý den jsme navštěvovali samé krásné objekty - a kulturní perly.Brzy dám na blog.
      Jsem ráda za každý pěkný den, přeji takový nejen tobě a tvé mamince, ale všem...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Koukám na fotky znovu na počítači a vidím, že se tam koupat smí, je jen vyznačen prostor, aby se nalezlo přímo do vodopádů. No a vida, máš to na konci i napsané. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ta voda ale je taková jiná, než u nás, je znát, že je v tom rozpuštěný ten vápenec. Ale barvičky má moc pěkné. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Tak tady jsme byli a rádi vzpomínáme. Je to nádhera!
    Jiřinko, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, chvála cestování, ono jen v Evropě je takových pokladů a nádherných míst. Já sama ráda cestuji díky blogům s ostatními. A také s tebou. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Byla jsem tam v r.2008. Tak jsem si to hezky u Tvých fotek připomněla.
    První říjnovou neděli v pohodě Ti přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, myslím, že kdybychom udělali partičku z blogerek a jezdili po Středozemí, kde je to pěkné, tak se nezastavíme. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    To je prostě nádhera! Hned bych si tam skočila, snad i po hlavě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, což o to, ale podívat se předem, zda tam není kámen!
      Hezké dny ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, to jsou nádherná místa, vodopády, krajina. Překrásné fotografie. Opravdu se kochám a děkuji za nádhernou podívanou. Hezkou neděli Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, přála bych ti podívat se tam, to by se tvůj fotoaparát měl...Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Ahoj Jiřinko, krásné fotky.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, ahoj, doufám, žes měla hezkou neděli. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krásné fotky ))))místo neznám.
    Zdravím z krátké dovolené))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak si to užij a těším se na tvé fotky - kdepak to asi bude? Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,to je nádhera,tam jsem nebyla. Díky Tobě vidím tu krásu 👍

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná místa na fotkách Jiřinko ♥

    OdpovědětVymazat