pondělí 2. října 2023

Procházka městem

 Když už jsem zalovila v archivu, připomenu vám i sobě město, které se mi hodně líbilo a tím byl Split.

Ač jsem tam byla vícekrát a pokaždé s někým jiným, výsledkem bylo vždy plno zážitků a fotek.

Jaképak štráchy, jdeme na procházku, milé KOČKY:


takto vypadal údajně Diokleciánův palác, na jeho troskách a z jeho trosek je postavený Split:
















tam už se asi nevrátím...


20 komentářů:

  1. Jiřinko, můj milovaný Split, úchvatný Diokleciánův palác!
    Moc děkuji, ráda jsem si zavzpomínala.
    Posílám pozdravy, H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, nejvíc jsem byla okouzlena, když jsem tam přijela poprvé - to jsem tehdy vylezla i na věž a od té doby vícekrát. Tam je ta historie hmatatelná. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Nejkrásnější hvězdy hoří ve Splitu nad mořem...To jsem si zpívala,když jsme se
    večer k němu blížili.A děkuji za připomenutí krásného města.
    Jiřinko,hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tam jsem si tehdy koupila na trhu ovoce a víno a nemělo chybu.
      Taky přeji hezký týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ve Splitu jsem nebyla. Nějak to nevyšlo a že jsem v Chorvatsku byla několikrát. Ale město jsem viděla díky reportáží v televizi, či fotek u kamarádek. Na a teď si prohlížím fotky Tvoje.
    Měj pěkný den, Jiřinko !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já jsem ve Splitu a v Dubrovníku byla opakovaně nadšená.Třeba ti to ještě vyjde. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Nádherné fotografie, krásného i opěvovaného města. Děkuji Jiřinko za nádhernou podívanou. Přeji Ti klidný a pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tam by ses asi vyřádila s focením. Pa a užij si dnešní den. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Když už jsi obdivovala Split, můžeš potvrdit, že nejkrásnější jsou hvězdy nad Splitem?😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ve Splitu jsem večer a v noci nebyla, ale pohledem z Postiry z Brače na Split se dá říci, že noci tam jsou hvězdné. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Děkuji za připomenutí mé dávné návštěvy tohoto krásného města.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to je jedno z měst, kam se člověk rád vrátí. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, ve Splitu jsem byla, ale je to už dávno. Moc hezké fotografie ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, myslím si, že tam přede mnou byl skoro každý, hihi, ale proč si to nepřipomenout? Jela bych k moři hned, někam na týden pod palmy. Vzala bych tě sebou. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, dnes mohu napsat,tam jsem byla a moc se mě tam líbilo 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to ti věřím. Tak zavzpomínáme spolu. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,tak já jsem tam nebyla!Ale pěkné fotky,ráda jsem se podívala.Mě pěkné dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, nic si z toho nedělej, já jsem taky nebyla všude. Pa a těší mne tvá návštěva.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Tak jsem se pokochala místem kde jsem nebyla ♥ Děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, stejně by ses asi pokochala, kdybys tam byla. Já jsem to sem dala pro všechny, milá KOČKO.
      Děkuji ti za návštěvu na blogu. Jiřina z N.

      Vymazat