sobota 28. října 2023

Hýření

 To by mne zajímalo, kolik lidí si myslelo, když tento titulek otevřelo, že tu najdou moje hýření - ach jo, zase jsem některé zklamala, já totiž nehýřím a zde - figuruji pouze coby svědek hýření přírody!!! Tedy nafoceno je to již v pondělí, cestou k zubaři ( tady milé KOČKY vidíte, co může jeden dělat ve strachu ze zubaře ) - zatímco fyzicky jsem několik dní úplně jinde, tady, na blogu, mohu provázet zájemce barevnými Nerátkami.

Letos je barevných stromů u nás ve městě mnohem méně, než jiné roky a proto si užijme - další budou až zase za rok!


















Na komentáře poctivě odpovím nejdříve v pondělí, až se vrátím domů.

22 komentářů:

  1. Krásně to u vás hýří barvami.
    Jiřinko,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, díky. Na dvou místech ve městě, kde jindy stromy vypadají jako požár, letos opadaly listy zelenohnědé! Asi, že bylo dlouho sucho?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko tohle mám nejraději - ty barvy, listí, takovou podzimní nostalgii... Měj se hezky a brzy se nám vrať ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, už jsem zpátky a dám se do práce, abych trochu nastínila, kde jsme byly a co jsme viděly ( s mojí sestrou ). Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Máš pravdu, barvy letos nejsou tak zářivé, ale to by si nebyla ty, aby si nenašla to pravé podzimní hýření!
    Přeji krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mám v této věci nové zážitky, bohužel, ne vše šlo vyfotit. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, ty barvy jsou nádherné. Jen je to asi jen na krátkou dobu, protože tím, že prsu, tak se změní na hnědou. Ale nevadí. I tak jsi to zachytila moc pěkně. Odkaz přidám k ostatním. Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava: tím, že prší...

      Vymazat
    2. Jaruško, pokud do toho svítí sluníčko, je to krásné, ale pokud prší a je šero, půvab se nekoná. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Podzim to prostě s barvami umí.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, Hanko, nakonec pak přijde sníh a udělá na čas klid a odpočinek a přípravu na jaro.
      Máme to tu moc fajn uspořádané. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko, krásné fotky mám ráda podzim.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. Vidíš, a v rádiu jsem slyšela že díky teplému a slunečnému počasí by měly být stromy letos vybarvené mnohem lépe než v jiných letech... tak pak komu věřit. Očím nebo sluchu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, možná to tak někde mají, ale u nás letos máme vše naruby. Tak, ať se ti příprava zahrady na příští rok daří. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, při cestě k zubaři by mě fakt fotit nenapadlo, to jsem byla vždycky docela v nervu 😀 Barvy letošního podzimu se mi nezdají méně barevné, možná, jak kde. Měj se hezky, pá 🍂🍁

    OdpovědětVymazat
  9. Lezarts
    Takhle můžeš hýřit každý podzim! Nás tím jenom potěšíš☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, kdybych nejela pryč, možná bych nafotila některé stromy letos a našla jejich fotky z jiných let pro srovnání, ale bylo to vše moc časově náročné.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Opravdu moc krásné hýření. Ty barvy přímo svádí k zvěčnění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ty jistě to nutkání nad takovou pomíjivou krásou znáš.
      Jiřina z N.

      Vymazat