pondělí 30. října 2023

Pod dekou

 Pod dekou - aneb v dobré společnosti: milé KOČKY, ani dnes to nebudou žádné důvěrnosti - 

světla ubývá, teploty padají dolů, je mokro, nevlídno a já? - sedím si s knížkami pod dekou a hrnek čaje vedle na stolku - zn.Ideál.

Minulý týden jsem si půjčila v Městské knihovně 6 knížek a už jsem dvě přečetla - šlo to svižně, neb byly napsány dobře a nedrhlo to!

Autorka, blogerka, Lucie Konečná - knížky Houpačky a Vířivka - jsem ráda, že jsem si je půjčila a šlo to samo. Ty jsem již stihla vrátit knihovně.

Na další dvě se těším, jednu už jsem ,,načala,, a zdá se, že jsem měla opět šťastnou ruku, poreferuji.

Jako třetí jsem dost brzy přečetla knížku se zajímavě znějícím názvem Deník ctihodné prostitutky a musím uznat, že ta kniha - o které jsem se kdysi u někoho, možná na blogu?,  dozvěděla, stála za přečtení, byla zajímavá od první do poslední stránky.

Nyní mě čeká:



tyto dvě tam byly na rozdání a tak jsou dočasně moje, po přečtení půjdou do světa:




14 komentářů:

  1. Začíná doba četby,já tedy čtu pořád,ale dlouhé večery k tomu přímo vybízejí.
    Mám to tak ráda,hrnek čaje,pohodlné křeslo a teplý radiátor.
    Hezký den Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Číst si dobrou knížku? super relaxace, na tom se shodneme. zatím bez brejlí! ....
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Maruško, kolik lidí, tolik témat ke čtení. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, i když jsem čekala nějaké pikantérie, knižní tipy jsou taky dobré :o).
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak možná, až mi bude přes devadesát, tak s tím začnu? hihi.
      Jenže si myslím, že pak na slovo deka nebudu vědět, zda deka na přikrytí nebo deset deka nebo Dekameron, už teď musím občas přemýšlet, co se po mně chce.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Nečetla jsem z toho nic, takže si píšu názvy knih. Taky čtu každý den, převážně večer, ale někdy když mne děj chytne, mám knihu v ruce i odpoledne.
    Měj hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u dobré knížky jsem překvapená, že je rychle konec...Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Díky za doporučen! Četla jsem také obě od Lucie Konečné. Čte se to dobře.
    Já teď hltám ságu “Sedmi sester”, je to 8 dílů, tak to mám na dlouhé podzimní večery o čtení postaráno👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi nejspíš, Renátko, v dobré společnosti. Osm dílů, to už bude vydatný děj?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, také jsem četla obě knížky od Lucie Konečné a líbily se mi. Doma mám nálož sedmi knih z knihovny, to je můj oblíbený koníček, vlastně asi kůň. Zdravím 🙋‍♀️😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, sleduji tě bedlivě a občas si dělám v hlavě poznámky, co přidat do seznamu do knihovny. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko máš zajímavé čtení. Já se prokousávat dějinami vesniček pod Studencem a přikládám to výlety, háčkováním a sledováním televize, pokud dávají nějaké komedie nebo dokumenty z přírody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já se vždy v zimě těšívám večer do postele s časopisem o bydlení nebo s knížkou. Jak dočtu tuhle poslední, vyrážím zas pro něco nového do Měknihovny.
      Jiřina z N.

      Vymazat