středa 25. října 2023

Kroužení kolem hradu

 O sobotě potřetí: doufám, milé KOČKY, že i tohle vás bude bavit - 

 ještě nebyla tma a tak jsem procházku začala u Letohrádku královny Anny a dokonce jsem byla požádána, abych jednu (asi Japonku) vyfotila jejím mobilem, snad se jí ty fotky líbily.

Potřebovala jsem se zabavit, než se setmí a proto jsem se potulovala kolem Hradu - Pražského:





proč jen polovina kašny? druhá byla pod lešením!






















a pak se setmělo a zítra bude Nerudova ulice ve tmě...

7 komentářů:

  1. Krásné kroužení kolem hradu.Vždy je tam co obdivovat a co fotit.
    Jiřinko,přeji ti hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Co říct, tohle je prostě krása, která se neomrzí. Vždycky když vidím, jak žasnou lidi z celého světa, silně si to uvědomuji - mám krásnou zemi s bohatou historií.
    Jiřinko, děkuji za krásné fotky a přeji klidný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, to je zase tolik krásy. V parcích už barevné listí, nádherné záběry jsi nafotila. Přidávám odkaz na tento článek k výzvě ať je kam se vracet při prohlídkách krásných fotografií.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jiřinko, moc krásné fotky kochala jsem se.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Toulání s Tebou je vždycky OK. Krásné fotky !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    Pod tento příspěvek není toho moc co dodat jen, že je to krása a hezky nám ji předkládáš!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Vážení a milí, díky za vaše komentáře, k počítači se dostanu znovu až v pondělí. Pak vám vše vynahradím a na dny mezitím jsem vám zde připravila další příspěvky. A pevně doufám, že z cest zase ,,něco,, dovezu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat