čtvrtek 26. října 2023

Nerudovkou potmě

 Pokusím se v tomto čtvrtém povídání svými neumělými fotkami ukázat vám, milé KOČKY, Nerudovu ulici v Praze v plné večerní parádě:

pravda, na konci to už není Nerudova, ale což:





























kde jste, Beatlesáci?:












jediné granáty, které já uznávám: české! ze mne by si lidi na Zemi měli vzít příklad!





20 komentářů:

  1. Tedy Nerudovkou potmě jsem už dlouho nešla, naposledy loni po Vánocích. Pod poslední věty se ráda podepíšu!
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, nespěchat a nechat se okouzlit, to Praha dovede s lidmi udělat.
      Zdravím a snad už zase budu fungovat. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko hezká procházka s Tebou. Z granátů jsem kdysi dostala od tety soupravu - prstýnek, náušnice a křížek na krk. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, taky mám pár kousků s granáty a mám je ráda.Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, krásně ses toulala podvečerní Prahoua i hezký jsi fotila. Přiznám, že focení za soumraku a pak i při umělém osvětlení je složitější, ale Tobě se fotky moc povedly. Děkuji za hezkou podívanou a přeji ti príma den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tvé pochvaly mě baví a těší, jsem ve všech směrech amatér, focení, stejně jako mateřství či manželství beru formou pokus omyl, hihi.Zatím si nikdo nestěžuje...asi. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Všemi těmito místy jsem procházel právě včera večer na procházce po malostranských domovních znameních .-).

    OdpovědětVymazat
  5. Díky Tobě si část Prahy užívám i večerně osvětlenou. A mohu při tom sedět na židli. Já vím na živo je na živo. Ale i tak se mi to líbí, protože jsi pořídila moc pěkné fotky.
    Měj klidní den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani a to mám už nachystané další příspěvky, tak dej na dobrý čaj a polštářek na židli. Pac - moc ráda tě tu vidím.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Zdravím Jiřinko, udělala jsi krásné snímky z Prahy, po pobytu v nemocnici se pomalu dávám do pořádku ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, Květuško, snad to bude v pořádku, přeji ti rychlou a zdárnou rehabilitaci.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Hezké romantické nakouknutí! Ta světýlka už připomínají, že se nám dny o we zkrátí a Advent bude brzo klepat na dveře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, taková známá místa je těžké ukázat jinak, ale snad to někomu udělalo radost. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Večerní světlo má takovou romantickou atmosféru. Pěkné záběry. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, přimysli si vůni trdelníku a čokolády, pohledy na historické domy a domovní znamení a jsme na dobré vlně?Je třeba si občas uvědomit, kde žijeme a že není vše tak hrozné, jak se občas říká. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, díky za večerní fotky Nerudovy ulice, moje srdcovka 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji ti a kam bych tě tak vzala příště? Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Ahoj Jiřinko, moc krásné fotky.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, jela jsem domů velmi spokojená, především s tou procházkou. Jiřina z N.

      Vymazat