středa 11. října 2023

Listí

 Milé KOČKY, na zájezdu jsem nafotila po ránu také nějaké ty listy s kapkami vody, tak uvidíme, zda se vám také budou líbit jako mně. Byly to především nějaké citroníky nebo pomerančovníky a měly jak květy, tak plody:





a trochu těch kytek:




Užijte si hezký den...

14 komentářů:

  1. Krásné ráno Jiřinko. Kapky, ať jsou na listech nebo na květech, jsou vždy zajímavé téma na focení. Také si na toto téma ráda udělám vždy pár snímků. Hezké fotografie jsi pořídila. Jsi moc šikovná. Přeji Ti krásný , hlavně klidný, den.🌹🌹🌹

    .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc se mi líbí, že na těch citroníkách nebo jiných podobných stromcích bývají voňavé květy a zároveň plody.Už jsem to viděla mnohokrát různě po ,,světě,,. Ani se nedivím, že ty květy si nevěsty ve Středozemí dávají do svatební kytice.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásná zahrada, Jiřinko!
    Tam bych se moc ráda prošla.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie.Také jsem se pokoušela fotit kapky,ale v poslední době mě
    moc neposlouchají ruce.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem to, Jitko, fotila vlastně jen abych zachovala tu ranní mokrou náladu kolem té kašny se sochami.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. To víš, že se mi pokapané listí líbí. No a kytičky ty nezklamou nikdy.
    Moc pěkné fotečky!
    Pěkný den, Jiřinko !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, bylo to v té zahradě takové svěží. Ani by jeden neřekl, že je posledního září.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko zdravím Tě z lázní. Tady ještě listí nepadá, těším se na to moc. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, jak ráda bych se tam zas vypravila, já pořád vidím ty dvě lipové aleje plné včel, když jsem tam byla prvně. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko, krásné fotky ráda jsem se podívala.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak zítra už změníme téma. Měj se hezky a ostatní blogerky také.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Po prohlédnutí takové flóry, den začíná dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, mě baví takové rostliny prohlížet, to si chvilku připadáš jako v Itálii. Jiřina z N.

      Vymazat