čtvrtek 5. října 2023

My dvě

 Váhala jsem, milé KOČKY, zda to sem dávat, ale když už jsem v tom archívu lovila, natrefila jsem na několik fotek mé sestry a mojí maličkosti z právě zveřejněného zájezdu do Chorvatska před pár lety a protože tam vypadáme docela solidně, tuším, že asi o 176 procent lépe, než teď, klidně je zveřejním, určitě jste si také u hradeb Dubrovníka neříkaly, jak vypadají sešle, tak proč byste si to měly říkat o nás?

Stárneme a pohled zpátky někdy přijde vhod, jeden si řekne, že to tehdy ještě nebylo tak hrozné.
























Dost bolo...říkají na Slovensku.

26 komentářů:

  1. Moc vám to sluší, milé turistky! A k té zmrzce bych si k vám hned přisedla :o)
    Jiřinko, zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, však bychom si tvé společnosti považovaly. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Děvčata zrajete jako víno. Krásné podzimní dny přeje a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší vám to !!! To tedy jó!
    Pěkný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky, to bude sestra koukat, jestli se sem podívá.Byla se mnou v Ch. asi třikrát. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Je to, jako s vínem. Čím starší, tím chutnější! Myslím s porovnáním, jak vypadaly naše babičky a maminky v našem věku, vypadáte mladicky! A to vše v takových kulisách👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to máš pravdu, moje babička v padesáti v šátku vypadala jako babička, nyní jsou i ženy o 20 let starší na tom lépe.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Pravda kočky jste)))) a cestovatelky taky.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi a kdybych ještě sehnala nějakého miliardáře - který by ode mne nic nechtěl - to by se to cestovalo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, kočky na výletě, to jsou parádní fotky. Nikdo nemládneme, to je snad aspoň trochu spravedlivé. Já na fotkách vypadám už od mládí dost děsně, jen jako malá holka jsem byla koukatelná. Teď raději hóóódně z dálky 😀😂😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu, Evi, nevěřím, z každé ženy se dá udělat baba ke koukání. Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, moc krásné fotky. Je na nich vidět ta pohoda s jakou si dovolenou a památky
    Dubrovníku užíváte. Jste obě kočky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, až do léčby Vetřelce to šlo, ale ta chemka je potvora a myslí si, že Quasimodo taky dobrý. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko milá, jste KOČKY a moc Vám to sluší.
    Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, sestra vypadá pořád stejně a já to neřeším. Díky. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Sluší Vám to,jste kočky.
    Hezký večer Jiřinko

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko jste dvě super holky na super krásném místě. Sluší vám to oběma. Pa Jára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, sestra měla od mala krásné vlnité vlasy a já rovné, vždy jsem to brala jako nespravedlnost. Byla jsem první dítě našich a asi vlnité vlasy hned neuměli. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, jéé vám to spolu tak sluší. Vždycky jsem si přála mít sestru... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, v tomto smyslu jsme byli bohatá rodina, jednu sestru a 4 bratry mi nadělili a nuda u nás nikdy nebyla. Jen jako nejstarší jsem měla sourozence často na starost.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Květuško, jsou to snímky starší, ale ne zas tak moc a už to není pravda, chemky se na mé vizáži dost podepsaly. Helča, ta vypadá pořád stejně...mimochodem, ta je narozená ve Strakonicích!
      Jiřina z N.

      Vymazat