středa 4. října 2023

Od všeho něco

Šibenik a další menší městečka si žádala naši návštěvu při tomto zářijovém zájezdu a tak jsme se sestrou pobíhaly s foťáky  a plny nadšení z přímořské atmosféry se snažily zachytit okamžiky, na které se pak, po návratu, tak hezky nad fotkami vzpomíná:

milé KOČKY, jistě mě chápete...






Trogir:










zajímavé detaily:Dubrovník






příjemný den vám všem










25 komentářů:

  1. Jiřinko, v Šibeniku jsem před katedrálou stála bez dechu a pak jsem chodili do kavárny pod ní, abych se mohla každý večer kochat. Trogir je jedno z mých nej měst a v Dubrovníku... Mám to tak prostě ráda.
    Děkuji za vyvolané vzpomínky a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, znám ten pocit a je to jedno, kde to je, úcta k práci dávných mistrů...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Moc hezké fotografie Jiřinko. Tato místa trochu znám, ale jen z fotografií od nejstaršího syna Pepy, který tam několikrát byl a fotil a hodně fotek pořídil z moře.
    Děkuji za hezkou podívanou . Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, nevím, jak to vypadá nyní, už jsem tam poslední dobou nebyla, ale předtím na několika místech a vždy spokojenost. Měj se hezky a užívej si pěkného počasí.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, moc krásné fotky ještě jsem tam nebyla tak snad někdy.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, určitě tě to čeká a budeš mít hezké zážitky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,moc děkuji za další nádherná místa.Obě jsme navštívili a v Šibeniku jsme
    se naloďovali na jachtu a brázdili týden při pobřeží.To nás pozval manžela starší bratr
    na jachtu jeho přátel.Musím se podívat konečně po těch diákách.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, dovolená na lodi nemá chybu, já jsem jich zažila několik, ovšem jachtalo se na Orlíku, kolem Zvíkova, na Slapech a měli jsme sebou kola. Tak se přes den kolovalo.
      Díky tomu znám kolem Vltavy kde co. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Hezky se u Tvých fotek vzpomíná!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, do hrobu si je nevezmu, hihi. Pa a opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Nad takovými fotočkami se dá vzdychat celou zimu😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, děkuji a protože budou zase nové a čerstvé, ty vzpomínkové občas vytáhnu jen jako králíky z klobouku.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, také občas vytáhnu alba s fotkami z dovolených a nořím se do vzpomínek. Tak teď jsem si zavzpomínala u těch tvých. Měj se hezky, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to je hezké, já jihnu u fotek s vnučkami z dovolených, když byly malé. Krásné životní období. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Moc hezké fotky a krásná místa Jiřinko. Je vidět , že ráda a často cestuješ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, letos jsem tomu nasadila korunu a dost jsem to s nákupy zájezdů a s výlety přeháněla, ale nevadí, příští rok budu třeba usedlá?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásné letní chorvatské fotky.
    Měj se moc hezky.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, letos jsem byla u moře jen ve ,,studené zóně,, v Irsku, ale kdo ví, třeba mě nějaká slaná louže v budoucnu ještě čeká?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,ráda jsem se prošla hned po ránu 🍀

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Maruško, asi se už do Chorvatska nevypravím. Ale nevadí, mám na co vzpomínat. Ať se i tobě daří. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko krásná místa, určitě už plánuješ příští turistickou sezónu :o). Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ty mi vidíš do hlavy. Koncem listopadu a počátkem prosince už máme s Janou obvykle jasno, co podnikneme.A naši chlapi už se mají na co těšit, kdy že budou slamění vdovci.
      Jen aby bylo zdraví a peníze, nápady mám svoje.Tak ahojky a popřeji ti hezké dny.
      Jiřina z N.

      Vymazat