pátek 6. října 2023

Zákoutí Prahy

 Už delší čas jsem si říkala, že až se někdy odpoledne, nebo spíše pozdě odpoledne, budu nacházet v Praze, že zajdu na Senovážné náměstí a nafotím si zdejší záhon růží a kašnu, kterou tady dlouho obdivuji a nejsem sama, mnozí turisté si ji fotí.

píše se o ní:

Kašna z roku 2002 je dílem rakouské sochařky českého původu Anny Chromy. Tvoří ji čtveřice bronzových soch v odstínech vody a nebe. Socha s mandolínou ztvárňuje indickou řeku Gangu, flétna jihoamerickou Amazonku, houslista Dunaj a trumpetista Mississippi.

Milé KOČKY, když jsem se k tomu konečně dostala, světlo už nebylo takové, jaké bych potřebovala, ale přeci jen jsem to riskla a pár snímků udělala: jak se mi to povedlo, to nechám vašemu soudu:

foceno dne 27.9.2023 před půl sedmou...večer.

















Milé blogerky, zítra si to projdeme kousek vedle...

20 komentářů:

  1. Tady to znám. Těším se na další příspěvek a další krásné fotografie.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já se zase těším na tvoje povídání, kde jste byli. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Maruško, ty tančící postavy se mi špatně fotily, nevěděla jsem. co s tím. Padalo šero a navíc se tam okolo motalo s foťákama několik lidí a ty jsem tam mít nechtěla.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,moc krásné.Tady jsem ještě nebyla,tak až budu v Praze,mám nové místo,kam se půjdu podívat.Teď jsme byli týden v Berlíně a taky velká spokojenost,nikdy jsem předtím nebyla.Prošli jsme co se dalo,spousta zážitků,fotek.Jiřinko,přeju Ti moc krásný den a opatruj se KOČKO! Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tak to ti přeji, mne vytáhla před lety sestra do Berlína a moc se mi tam nechtělo a nakonec jsem byla spokojená. Oni jezdí s její dcerou a vnuky na koupání do Tropihaly.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jé, Jiřinko - nedávno jsem tudy jela tramvají a říkala, že jednou musím vystoupit a pořádně si sochy a kašnu prohlédnout...
    Děkuji, prošla si to ze mě!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já jsem to měla v úmyslu už delší dobu a nyní na to došlo.Určitě se tam zastav. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, děkuji za krásné fotky z míst,kde jsem nebyla.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, ráda jsem to pro lidi, kteří se do Prahy jen tak nedostanou, udělala. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Fotky se Ti povedly a kašna se mi líbí moc!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko na tu dobu, kdy se začíná už stmívat, tak se Ti fotky moc povedly a jsou hezké i zajímavé. Prahu už vůbec neznám, je tam mnoho nových míst. Jen já ta města bohužel moc nezvládám a ani je neumím fotit. Přeji Ti moc hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to nevadí, já zase nemám fotky se srnkami, tak, co naděláme. Měj se fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásná zakoutí a kašna je zajímavá,líbí se mi.V Praze je pořád co fotit.
    Jiřinko,přeji ti hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, onehdy jsem měla sebou foťák a neudělala jsem ani jeden snímek. Nějak nebyla nálada. V Praze!!! Ale já se polepším. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Zajímavá kašna a hezky nafoceno ! Jiřinko zdravím, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Už vybalím skvěle zabalenou síťovku od tebe, za kterou moc děkuji a vydám se pro zeleninu a ovoce. Budu stylová!!!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Květuško, na tyto sochy jsem měla spadeno už dlouho a po pravdě jsem si s nimi moc nevěděla rady.Navíc už byl večer...Jiřina z N.

      Vymazat