sobota 14. října 2023

Na jehličí

 Září v lese, poblíž Kokořína - milé KOČKY....
















fotky mám rozmazané a to by mne zajímalo, na co jsem myslela?












Milé blogerky, to je dnes z mechu a kapradí vše...

16 komentářů:

  1. Krásné fotografie houbiček. Moc hezká procházka lesem. Také jsme včera byli, ale tady je moc sucho a nejsou ani prašivky. Až na louce u potoka byly dvě muchomůrky.. Přeji Ti krásnou sobotu a omlouvám se za smazání původního komentáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, po pravdě nevím, zda, když najdu praváka, mám radost větší z fotky, kterou mu udělám nebo z toho, když ho doma rozkrájím, je čistý, nečervivý a dá se sníst.
      Češi jsou náruživí houbaři. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, kochám se, já letos viděla asi dvě prašivky...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, červené mochomůrky taky moc ráda fotím, v jakémkoli stádiu růstu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,moc pěkné fotky z podzimního lesa.Já byla letos na houby a našla jen čtyři praváky,nic moc.Ráda se procházím lesem,kochám se tichem,užívám si,že nic nemusím a vnímám jen tu nádheru kolem sebe bez lidí.Přeju ti krásnou sobotu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, procházky lesem jsou moc fajn a pokud u toho najdeš ještě jedlé houby, je to o kousek lepší. Ta vůně, když si děláš smaženici!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lesní a houbičkové fotky nikdy neomrzí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, ty máš dva mladé hledače, tobě musí v lese košík přetékat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. No prostě pohádka z mechu a kapradí. U nás krátkou chvíli houby své hlavičky vystrčily, ale teď po nich není vidu ani slechu. Červenou krasavici s bílými puntíky, kterou ráda fotím, jsem letos ještě neviděla. A to se nám předchozí roky chlubily svojí pohledností i na jednom kousku naší zahrady :-).
    Měj se hezky, Jiřinko !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jednou jsme šli o dovolené na Zlatý Chlum v Jeseníku a tam bylo červených mochomůrek tolik! Krása nesmírná.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, také jsem včera byla v lese a našla jsem pár houbiček, jen tak do polévky, ale aspoň něco. Letos u nás houby nerostou, dokonce ani prašivky ne. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, bylo dlouho sucho, je třeba, aby častěji zapršelo. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Maru, v lese snad každý najde něco pro svoji potěchu, viď? Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Les mám moc ráda, tam mě je dobře. Jiřinko pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, taky jsem dříve hodně chodívala do lesa, měla bych to obnovit. Jiřina z N.

      Vymazat