pondělí 27. listopadu 2023

Jaké překvapení

 V neděli ráno jsme se dočkali, tady u nás! v N., příjemného překvapení - napadl trochu sníh a nemůže se mi nikdo divit, že jsem si to honem vyfotila.

Milé KOČKY, určitě jste ho měli u vás, třeba na Vysočině i jinde, mnohem víc. Zcela jistě si to na vašich blozích užiju.





několik vloček už máme i na sedačce:



14 komentářů:

  1. U nás napadlo zatím asi 10 cm. Jsem ráda, že tentokrát nemáme službu na chodník a nemusím ho odklízet. Jinak já mám tu pocukrovanou krajinu docela ráda. Povlečení na polštářky máš moc pěkné. Klidný den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, krajina pod sněhem vypadá tak čistě a když je modré nebe a trochu mrazejk, je to paráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, u nás jsou jen pocukrované střechy a doma mi zatím taky nesněží - jsi lepší!!!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zimně motivovaných polštářků mám hodně, ale manžel mi je nahází na jednu kupu a výsledkem je chaos.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko zdravím, i u nás trochu napadl sníh a hned to vypadá víc vánočně. Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to by byly Vánoce, kdyby přimrzlo a byl sníh. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Pod bílou peřinkou je krajina hezká.My máme jenom poprašek,ale kus za městem
    se ho zdá více.Polštářek je kouzelný,také začnu s nějakou výzdobou.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, když se povede v zasněžené krajině nějaký ten zlatě vybarvený modřín, tak fotka nemá chybu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Na sedačku si nesedej, nebo to vločky roztají. Krásné výhledy máš z okna. Večernice zdraví do Nerátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, tak asi proto ten můj muž polštářky ustavičně přesouvá! Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Nám nachumelilo docela dost a pohled do krajiny byl dopoledne správně zimní - sníh, modrá obloha i sluneční paprsky. Odpoledne jsme byli hrát loutkové v Libčanech a tam po sněhu ani památky :-(.
    Polštářky máš super !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky tobě jsem jednou Libčany navštívila a nafotila, tak jste tam měli jistě úspěch. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Vločka k vločce sedá😁. Tady taky pocukrováno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko a každá prý je jiná, jako my ženy. Jiřina z N.

      Vymazat